سنگ شکن فکی

ابعاد سنگ شکن فکی بزرگ

ابعاد سنگ شکن

ابعاد سنگ شکن فکی بزرگ چند در چند است؟ آیا قیمت سنگ شکن ها با توجه به ابعاد آن تغییر می کند؟ جهت خرید بزرگترین دستگاه فکی معدن چگونه باید اقدام کرد؟

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ به دستگاهی گفته می شود که در خردایش نیاز به فونداسیون ندارد و در جا به جایی مواد خرد شده به سادگی و در حداقل زمان امکان پذیر باشد. دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ که دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند و شامل بخش های زیر است.

دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ شامل فیدر اصلی با سیلو و سنگ شکن فک و الک سرند و سنگ شکن ثانویه مخروطی با یک دستگاه است. ماسه شویی و کلیه تسمه های نقاله مواد و تابلوی برق و کابل های برق همگی در یک شاسی نصب شده اند.

ابعاد کلی دستگاه سنگ شکن فکی به این صورت است که طول تقریبی دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ در هنگام بهره برداری حدود ۱۷ متر و عرض ۸ متر و ارتفاع کمتر از ۳ متر در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع نصب می شود و هنگام حمل نیز کلیه دستگاه ها در یک کانتینر کامیون حمل می شود و در صورتی که دستگاه های مشابه نیاز به حداقل ۲۰۰۰ متر زمین دارند و با تعداد ۵ کانتینر حمل می شوند.

ویژگی های سنگ شکن بزرگ

  • دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ نیاز به فونداسیون بتن ندارد.
  • دستگاه نیاز به لودر بزرگ ندارد و با یک دستگاه مینی لودر یا تراکتور قابل بهره برداری است.
  • دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ نیاز به ژنراتور بزرگ برق ندارد و تنها با ۶۵ کیلو وات کار می کند و لذا هزینه سوخت مصرفی یک چهارم دستگاه های مشابه است.
  • کل دستگاه در ۴ ساعت نصب و راه اندازی می شود.
  • مقاومت ماشین آلات دستگاه سنگ شکن فکی بزرگ جهت سخت ترین نوع سنگ طراحی شده است.
  • آسان ترین سرویس تعمیر و نگهداری روزانه کمتر از نیم ساعت و در صورتی که دستگاه های مشابه نیاز به حداقل ۳ ساعت سرویس روزانه دارند.
  • مقدار تولید هر شیفت کاری ۸ ساعتی جهت مواد رودخانه ای حدود ۲۰۰ تا ۶۰۰ تن است. بنابراین ظرفیت کاری روزانه حداقل ۴۰۰ و حداکثر ۱۳۰۰ تن مصالح استاندارد ساختمان سازی است.
  • این دستگاه به دلیل نوع سنگ شکن مخصوص با کمترین غبار و آلودگی نسبت به نمونه های مشابه کار می کند و به همین دلیل به راحتی در نزدیک مناطق مسکونی قابل استفاده است.

کیفیت خوب سنگ شکن آسیا ماشین

کارخانه های متعددی در تولید سنگ شکن های مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید ماشین آلات و سنگ شکن ها هستند. تولید انواع سنگ شکن های با قدرت و کیفیت خوب در کارخانه سنگ شکن آسیا ماشین به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده، پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

یکی از اصلی ترین ملاک های تولیدات کارخانه سنگ شکن آسیا ماشین، تولید سنگ شکن با قدرت و کیفیت خوب است که در تمام تولیدات خود لحاظ می کنند و تلاش بر این است که این قدرت و کیفیت روز به روز بیشتر شده با قدرت زیاد به سمت جلو پیش بروند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا