سنگ شکن فکی

تصویر سنگ شکن فکی ساخت ایران

سنگ شکن فکی ایران

تصویر سنگ شکن فکی ساخت ایران در همه مدل ها و از زوایای مختلف را در اینجا مشاهده کنید. بزرگترین و غول پیکرترین سنگ شکن فکی در ایران ساخته کدام شرکت است؟

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن فکی در ابتدای خط تولید قرار می گیرد. پس برای معادنی که مواد اولیه آن از دل کوه به دست می آید بسیار مناسب است. در واقع کاربرد اصلی سنگ شکن فکی در جهت خردایش انواع سنگ های معدنی و تبدیل به شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت و ظرفیت زیادی در این زمینه برخوردار است.

کاربرد سنگ شکن فکی

همان طور که عنوان شد، کاربرد اصلی سنگ شکن فکی در خط اولیه و مرحله اول تولید سنگ و خردایش مورد استفاده قرار گرفته می شود. اما پروسه خرد کردن کانی ها و سنگ ها در سنگ شکن فکی ساده است و به صورتی که با استفاده از نیروی برشی و فشاری کار خود را انجام می دهد. در حالیکه سنگ ها بین دو فک دستگاه که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است، قرار می گیرند و همین مسأله زمینه لازم را برای خرد کردن سنگ های معدنی که در داخل دستگاه سنگ شکن فکی قرار می گیرد به وجود می آید.

کشور ایران نیز در صنعت معدن یدی دارد و تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید انواع دستگاه های صنعت معدن می کنند که یکی از این تولیدات، دستگاه سنگ شکن فکی ساخت ایران است که جهت آشنایی بیشتر شما با دستگاه ساخت ایران تصویر آن را در زیر ارائه شده است.

عکس انواع سنگ شکن

انواع دستگاه سنگ شکن معدن شن و ماسه دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند دستگاه سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن ضربه ای، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هر یک بسته به جنس مواد دارد. برای آشنایی بیشتر شما انواع سنگ شکن عکس چند نمونه از این انواع را برای شما درج می کنیم. دستگاه های سنگ شکن فکی انواع گوناگونی دارند که عکس نوع تک بازویی و دو بازویی آن در زیر قابل مشاهده است.

سنگ شکن چرخشی معمولاً از دو مخروط ناقص تشکیل شده است که مخروط خارجی بدنه ثابت و مخروط میانی هسته مرکزی این سنگ شکن را تشکیل می دهد و در اصل در هر حالت مشابه سنگ شکن فکی عمل می کنند. سنگ شکن معدن شن و ماسه استوانه ای که به وسیله یک یا چند استوانه سنگین با سطح صاف یا آجدار صورت می گیرد. حرکت استوانه ای روبرو از خلاف جهت یکدیگر مساوی یا نزدیک به هم است.

سنگ شکن فکی

سنگ شکن معدن شن و ماسه ضربه ای که از تجهیزات معدنی است و در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت سنگ شکن معدن شن و ماسه ضربه ای یا چکشی نوعی از سنگ شکن ها است که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه عکس دستگاه فکی

سنگ شکن فکی از نوع سنگ شکن های اولیه است که در معادن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سنگ شکن های فکی به وسیله دهانه ورودی بار در بالای دستگاه تعیین می شود. سنگ شکن های فکی از یک فک ثابت و از یک فک متحرک تشکیل شده است. حرکت فک متحرک از طریق یک شافت خارج از مرکز که توسط سمهه به موتور متصل است تامین می شود. جهت شناخت بهتر انواع مختلف دستگاه فکی، نمونه عکس دستگاه فکی اصلی را در زیر به نمایش گذاشته شده است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    من میخواهم یک دستگاه سنگ شکن بخرم و شما را از اینترنت دریافتم لطفا برایم معلومات در باره دستگاه های خود بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا