سنگ شکن کوبیت

تولید کننده سنگ شکن کوبیت ۱۲۰

تولید کننده سنگ شکن

تولید کننده سنگ شکن کوبیت ۱۲۰ در ایران کدام شرکت است؟ آیا تولیدات آسیا ماشین اردبیل دارای بالاترین سطح کیفی و رضایتمندی مشتریان است؟

نوشته های مشابه

برای معرفی بهتر انواع دستگاه سنگ شکن، ابتدا از کاربرد و نوع دستگاه مختصر اطلاعاتی ارائه داده می شود و در نهایت به اساس کار، یعنی معرفی یک نوع خاص از یک برند و سری یک دستگاه توضیحات بیان می شود. در این جا ابتدا توضیح کلی درمورد سنگ شکن کوبیت و کارآیی آن ارائه می شود و در نهایت از یکی از انواع سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ مباحثی مطرح می شود.

عملکرد سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت از یک روتور که دارای ۲ تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند، تشکیل شده است. نقش پره های چکشی یا همان چکش کوبیت پرتاب قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی) به طرف جدار داخل سنگ شکن (سندان کوبیت یا بغل بند کوبیت) است. با چرخش روتور و پرتاب سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد.

اما سنگ شکن کوبیت ۱۲۰ برای سنگ هایی با سختی بالا، مجهز به سه سری سندان قابل تنظیم به صورت جداگانه (دستی و هیدرولیکی) که بیشترین امکان تولید را فراهم می کند.

سندان بالا یکپارچه ساخته شده از فولاد منگنزی و سندان های وسط و پایین ساخته شده از بدنه آهنی که توسط لاینرهای منگنزی پوشیده شده اند. روتور دیسکی سنگین دستگاه گشتارو و انرژی فراوانی ایجاد می کند که موجب چرخش یکنواخت در باردهی کامل و‌ صرفه جویی در مصرف برق می گردد.

چکش ها، سندان ها و قطعات محافظ بدنه ساخته شده از جنس فولاد آلیاژ منگنز و دارای عمر طولانی هستند. سنگ شکن های سری ۱۲۰ کوبیت برای شکستن انواع سنگ های کوهی و رودخانه ای با سختی بالا طراحی شده که مناسب برای شکستن سنگ های تا قطر ۳۰۰ مبلی متر است.

انواع دستگاه کوبیت

دستگاه کوبیت بر اساس گنجایش خوراک ورودی و میزان تولید بر ساعت، در چند مدل و انواع مختلف ساخته می شود که عبارتند از:

  • سنگ شکن کوبیت ۱۰۰
  • سنگ شکن کوبیت ۱۲۰
  • سنگ شکن کوبیت ۱۸۰
  • سنگ شکن کوبیت ۲۰۰

در حال حاضر تولید کننده های بسیاری در داخل و خارج از کشور اقدام به تولید انواع دستگاه سنگ شکن کوبیت ۱۲۰ می کنند که همگی در نوع خود با کیفیت هستند. برخی از تولید کنندگان نیز با استفاده از قطعات مونتاژ شده اقدام به تولید کوبیت ۱۲۰ می کنند.

آخرین مدل دستگاه کوبیت

دستگاه آلات مختلفی در صنعت معدن تولید و جهت بهبود روند کار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از بهترین اقداماتی که در صنعت معدن صورت گرفته است تولید انواع دستگاه آلات سنگ شکن کوبیت است که در راستای تولید شن و ماسه و خردایش سنگ تا به کار گرفته می شود.

در حال حاضر آخرین مدل از دستگاه آلات سنگ شکن کوبیت که طراحی و تولید شده است، همان دستگاه کوبیت سنگ شکن ۱۲۰ است که آخرین مدل دستگاه کوبیت در این حرفه است و بسیار موفق در زمینه طراحی و تولید بوده است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا