سنگ شکن فکی

دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی

دستگاه سنگ شکن

دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی و تک بازو به قیمت جدید به فروش می رسد. جهت خرید مستقیم انواع ماشین آلات معدنی از کارخانه تولید کننده، تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

یکی از انواع دستگاه های سنگ شکن، سنگ شکن فکی است که در ابتدایی ترین پروژه سنگ شکنی قرار می گیرد و عملیات خرد سازی سنگ ها و فرآوری مواد معدنی و شن و ماسه را بر عهده دارد.

از سنگ شکن ها برای تکه و خرد کردن سنگ ها استفاده می شود و هر سنگی بسته به میزان سختی و سایر ویژگی ها در فرایند خرد شدن دارای واکنش های متفاوتی است. انواع سنگ شکن ها بسته به نوع کارکرد سنگ ها خود به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند.

عملکرد دستگاه فکی

در واقع نحوه عملکرد و کارآیی دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی با نمونه تک بازویی متفاوت است و علت اصلی تفاوت، تعداد بازوهای این دستگاه سنگ شکن است.

دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی ساختار ظاهری متفاوت با نوع دیگر خود دارد و بدین ترتیب که دو فک بازو به طور هماهنگ و نوسانی به سمت جلو و عقب در حرکت هستند و دهانه تغذیه بزرگتری به نسبت نوع تک بازویی دارند و فشار بالاتری عمده کاربرد این نوع برای سنگ های خیلی سخت است. نوع و شکل حرکت نوسانی در فک های دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی مشخص است و این فک ها به طرف عقب و جلو نیز حرکت می کنند. دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی برای سنگ های سخت و بسیار سخت استفاده می شود و فشار بین دو بازو بیشتر است.

سایز دهانه سنگ شکن فکی دو بازویی توسط شکل و اندازه مستطیل شکل دهانه ورودی بالای دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی تعیین می شود. ویژگی های مشترک بین دستگاه های سنگ شکن فکی تک بازویی و دو بازویی چه مشترک است شامل موارد زیر است.

  • قدرت و ظرفیت بالا در خردایش سنگ ها
  • ساخت قطعات سایشی از جمله شانه ها و بغل بند ها از جنس فولاد منگنزی
  • ساختمان مستحکم و مقاومت بالا
  • یک دست بودن بار خروجی
  • قابلیت تنظیم دهانه خروجی
  • راندمان بالا و کاهش هزینه نگهداری با داشتن سیستم روغن کاری
  • تعویض سریع و آسان قطعات یدکی

قیمت روز سنگ شکن های فکی

هدف هر تولید کننده ای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان است. تولید کنندگان انواع ماشین آلات معدنی برای سهولت دسترسی به قیمت روز بازار دستگاه سنگ شکن فکی در انواع مختلف تولید و لیست قیمت روز آن را به صورت روزانه در اختیار مصرف کنندگان این محصولات قرار می دهند تا آب سود جویی برخی از دلالان ممانعت به عمل آورند و این سود به دست صاحبان اصلی، یعنی تولید کنندگان انواع فلزیاب برسد.

با توجه به اینکه دستگاه های سنگ شکن فکی دارای دو نوع سنگ شکن فکی تک بازویی و دو بازویی است، قیمت روز این دو نوع سنگ شکن فکی نیز متفاوت است. جهت استعلام آخرین قیمت قابل عرضه از انواع سنگ شکن نو و کارکرده می توانید تماس بگیرید.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا