سنگ شکن فکی

سایز خروجی سنگ شکن فکی

سایز سنگ شکن

سایز خروجی سنگ شکن فکی معدن مشخص شد. ابعاد جدید برای انواع دستگاه فکی ثابت و سیار تعیین شد. جهت اطلاع از قیمت های نیز آگهی را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

هر دستگاه سنگ شکن که جهت خرد کردن و تولید انواع مواد اولیه، و همچنین شن و ماسه دارای یک سری برنامه های پیش فرض هستند که از قبل و به هنگام تولید برای آن نوع دستگاه سنگ شکن طراحی شده و در قیمت نرم افزار دستگاه نصب شده است که ب. اساس آن برنامه کار خود را انجام می دهد.

دستگاه سنگ شکن فکی از سری ماشین آلاتی است که بسیار قدرتمند بوده دو جهت تولید انواع سنگ های ریز در ابعاد ۲۰۰ میلی و کمتر از آن که به عنوان قطعات خروجی از این دستگاه از آن عنوان می شود، مواد تولید شده خود را تولید می کند.

منظور از قطعات خروجی از دستگاه فکی همان سنگ های ریز و درشتی است که به صورت مواد اولیه در دهانه ورودی وارد دستگاه می شود و با ابعاد ریز تر و قطعات کوچکتر از قسمت خروجی دستگاه فکی خارج می شود.

مدل جدید سنگ شکن فکی

در واقع نحوه عملکرد و کارآیی نمونه های جدید دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی با نمونه تک بازویی متفاوت است و علت اصلی تفاوت، تعداد بازوهای این دستگاه سنگ شکن است.

در دستگاه سنگ شکن فکی تک بازویی فک ها به سمت بالا و پایین، جلو و عقب حرکت می کنند و به دلیل اینکه حرکت آرامی دارند، فشار کمتری روی سنگ ها در هر دو فک وارد می شود، همچنین فشار بر روی فک ها کمتر ازنوع دو بازویی است.  دهانه تغذیه کوچکی دارند و مناسب برای سنگ های سخت است.

‌با حرکت فک مواد تحت تاثیر نیروی فشاری و گاه ضربه یا برشی فرار می گیرند و خرد می شوند. فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می نامند.

سنگ شکن فکی دو بازو

دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی ساختار ظاهری متفاوت با نوع دیگر خود دارد و بدین ترتیب که دو فک بازو به طور هماهنگ و نوسانی به سمت جلو و عقب در حرکت هستند و دهانه تغذیه بزرگتری به نسبت نوع تک بازویی دارند و فشار بالاتری عمده کاربرد این نوع برای سنگ های خیلی سخت است. نوع و شکل حرکت نوسانی در فک های دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی مشخص است و این فک ها به طرف عقب و جلو نیز حرکت می کنند. دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی برای سنگ های سخت و بسیار سخت استفاده می شود و فشار بین دو بازو بیشتر است.

سایز دهانه سنگ شکن فکی دو بازویی توسط شکل و اندازه مستطیل شکل دهانه ورودی بالای دستگاه سنگ شکن فکی دو بازویی تعیین می شود. دستگاه سنگ شکن فکی سیار یا سنگ شکن موبایل به دستگاه گفته می شود که در خردایش نیاز به فونداسیون ندارد و در جا به جایی مواد خرد شده به سادگی و در حداقل زمان امکان پذیر باشد.

ابعاد سنگ شکن فکی سیار

طول تقریبی دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ در هنگام بهره برداری حدود ۱۷ متر و عرض ۸ متر و ارتفاع کمتر از ۳ متر در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع نصب می شود و هنگام حمل نیز کلیه دستگاه ها در یک کانتینر کامیون حمل می شود و در صورتی که دستگاه های مشابه نیاز به حداقل ۲۰۰۰ متر زمین دارند و با تعداد ۵ کانتینر حمل می شوند.

دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ نیاز به فونداسیون بتن ندارد. دستگاه نیاز به لودر بزرگ ندارد و با یک دستگاه مینی لودر یا تراکتور قابل بهره برداری است. دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ نیاز به ژنراتور بزرگ برق ندارد و تنها با ۶۵ کیلو وات کار می کند و لذا هزینه سوخت مصرفی یک چهارم دستگاه های مشابه است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا