سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی کوچک

سنگ شکن کوچک

سنگ شکن فکی کوچک به منظور استفاده در معادن خرد و نه چندان بزرگ گزینه بسیار خوبی است. این دستگاه ها معمولا نسبت به دیگر نمونه ها دارای قیمت ارزان تری هستند.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن از نمونه دستگاه هایی هستند که برای خرد کردن انواع سنگ های معدنی، سنگ آهن، آهک و سنگ های کوهی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از بهترین دستگاه های سنگ شکن که برای خردایش به کار برده می شود، سنگ شکن فکی هستند که دارای نمونه های مختلفی است و از پر طرفدارترین و پر کاربردترین نوع دستگاه سنگ شکن فکی، سنگ شکن فکی کوچک بسیار مورد استفاده در صنایع سنگ و شن و ماسه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد و مکانیزم دستگاه فکی

سنگ شکن فکی کوچک از نوع سنگ شکن های اولیه است که در معادن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سنگ شکنهای کوچک به وسیله دهانه ورودی بار در بالای دستگاه تعیین می شود. سنگ شکن های فکی از یک فک ثابت و از یک فک متحرک تشکیل شده است. حرکت فک متحرک از طریق یک شافت خارج از مرکز که توسط سمهه به موتور متصل است تامین می شود.

‌با حرکت فک مواد تحت تاثیر نیروی فشاری و گاه ضربه یا برشی فرار می گیرند و خرد می شوند. فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می نامند.

دستگاه آلات معدنی در ابتدای خط تولید قرار می گیرد پس برای معادنی که مواد اولیه آن از دل کوه به دست می آید بسیار مناسب است. در واقع کاربرد اصلی سنگ شکن فکی کوچک در جهت خردایش انواع سنگ های معدنی و تبدیل به شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت و ظرفیت زیادی در این زمینه برخوردار است.

همان طور که عنوان شد، کاربرد اصلی سنگ شکن کوچک در خط اولیه و مرحله اول تولید سنگ و خردایش مورد استفاده قرار گرفته می شود. اما پروسه خرد کردن کانی ها و سنگ ها در سنگ شکن فکی ساده است و به صورتی که با استفاده از نیروی برشی و فشاری کار خود را انجام می دهد. در حالیکه سنگ ها بین دو فک دستگاه که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است، قرار می گیرند و همین مسأله زمینه لازم را برای خرد کردن سنگ های معدنی که در داخل دستگاه سنگ شکن فکی کوچک قرار می گیرد به وجود می آید.

مرکز تولیدی انواع سنگ شکن

مجتمع تولیدی صنعتی آسیا ماشین دارای سوابق طولانی و درخشان، با تجربه بیش از دو دهه فعالیت در طراحی و تولید انواع دستگاه های سنگ شکن فکی کوچک و بزرگ، و نمونه های مختلف با توجه به نیاز مشتری در ایران است. این مرکز تولیدی هم اکنون انواع دستگاه سنگ شکن از قبیل دستگاه سنگ شکن فکی، هیدروکن، سوپریور، کوبیت و ..‌. است.

مرکز تولیدی صنعتی آسیا ماشین مفتخر است که در بحث کیفیت انواع دستگاه های سنگ شکن فکی و نمونه های دیگر، هم پای رقبای خارجی و در بحث قیمت بسیار مناسب تر از نمونه های مشابه خارجی بوده و محصولات خود را علاوه بر داخل کشور به کشورهای همسایه و منطقه نیز صادر می کند. همچنین از لحاظ تطبیق با استانداردهای جهانی، به عنوان الگو و معیار شناخته شده است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا