مکانیزم سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی

مکانیزم سنگ شکن فکی را به صورت ساده و در بیان صمیمی در فیلم های آموزشی می توان مشاهده کرد. این مجموعه در حال حاضر ظرفیت تولید بسیار خوبی از مدلها دارد.

نحوه کار دستگاه سنگ شکن فکی بدین ترتیب است که در آغاز خط تولید است پس برای معادنی که مواد اولیه آن از دل کوه به دست می آید بهترین انتخاب است. در واقع مکانیزم اصلی سنگ شکن فکی در جهت خردایش انواع سنگ های معدنی و تبدیل به شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت و ظرفیت زیادی در این زمینه برخوردار است.

همان طور که عنوان شد، کار اصلی سنگ شکن فکی در خط اولیه و مرحله اول تولید سنگ و خردایش مورد استفاده قرار گرفته می شود. اما پروسه خرد کردن کانی ها و سنگ ها در سنگ شکن فکی ساده است و به صورتی که با استفاده از نیروی برشی و فشاری کار خود را انجام می دهد. در حالیکه سنگ ها بین دو فک دستگاه که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است، قرار می گیرند و همین مسأله زمینه لازم را برای خرد کردن سنگ های معدنی که در داخل دستگاه سنگ شکن فکی قرار می گیرد به وجود می آید.

مزایای دستگاه فکی

‌با حرکت فک مواد تحت تاثیر نیروی فشاری و گاه ضربه یا برشی فرار می گیرند و خرد می شوند. مکانیزم فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می نامند. دستگاه های سنگ شکن فکی انواع گوناگونی دارند که نوع تک بازویی آن به طور شماتیک قابل مشاهده است.

ابعاد قطعات خروجی از دستگاه فکی

با توجه به مطالب بیان شده، هر دستگاه سنگ شکن که جهت خرد کردن و تولید انواع مواد اولیه، و همچنین شن و ماسه دارای یک سری برنامه های پیش فرض هستند که از قبل و به هنگام تولید برای آن نوع دستگاه سنگ شکن طراحی شده و در قیمت نرم افزار دستگاه نصب شده است که ب. اساس آن برنامه کار خود را انجام می دهد.

دستگاه سنگ شکن فکی از سری ماشین آلاتی است که بسیار قدرتمند بوده دو جهت تولید انواع سنگ های ریز در ابعاد ۲۰۰ میلی و کمتر از آن که به عنوان قطعات خروجی از این دستگاه از آن عنوان می شود، مواد تولید شده خود را تولید می کند.

منظور از قطعات خروجی از دستگاه فکی همان سنگ های ریز و درشتی است که به صورت مواد اولیه در دهانه ورودی وارد دستگاه می شود و با ابعاد ریز تر و قطعات کوچکتر از قسمت خروجی دستگاه فکی خارج می شود.

با ما در ارتباط باشید:


خروج از نسخه موبایل