دستگاه تیکنر سنگ شکن معدن

دستگاه تینکر

دستگاه بازیافت آب یا تیکنر اولین مرحله بازیافت آب در صنایع تولید شن و ماسه، شیشه، آهن و صنایع معدنی است. این دستگاه با استفاده از نیروی جاذبه عملیات جداسازی جامد و مایع را به روش رسوبی انجام داده و جهت تسریع در این امر از مواد پلی الکترولیت استفاده می نماید. استفاده از این دستگاه سبب کاهش هزینه های آب، تعمیرات مربوطه و فضای مورد نیاز جهت استخرپساب گردیده و استفاده از منابع طبیعی غیر قابل بازگشت را به حداقل می رساند و 90% آب مورد استفاده در سیستم شستشو بازیافت می گردد.

تیکنر در صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهند جامدات محلول در آب مصرفی را جدا نموده و آب را مجددا مورد استفاده قرار دهند. صنایع شن و ماسه عمده محل مصرف این دستگاه ها هستند، به طوریکه با استفاده از این دستگاه مصرف آب مورد نیاز شستشوی شن و ماسه به حداقل می رسد.

در تمام مراحل شستشو، معمولا مقدار قابل توجهی آب گرانبها مصرف می شود، این مورد نه تنها داری هزینه زیاد است بلکه پس آب به جا مانده از شستشو، حاوی ذرات ریز و درشت می باشد. فرآوری آب و پس آب باید به نحوی باشد که قسمتی برای بازیابی بعضی از مواد با ارزش (مواد فیلر و آب) و قسمتی برای کنترل از آلودگی محیط بکار رود.

مراحل شستشوی شن و ماسه در معادن

امروز بیشتر مراحل شستشو، می بایست سیستم هایی برای مراحل تصفیه داشته باشند.

در معادن شن و ماسه جهت شستشوی شن و ماسه تولیدی از آب استفاده می شود. با استفاده از دستگاه بازیافت دو هدف را تامین میکنیم:

با استفاده از این دستگاه امکان بازیافت دو نوع ریزدانه تفکیک شده بوجود می آید :

با ما در ارتباط باشید:


خروج از نسخه موبایل