سنگ شکن معدن

انواع سنگ شکن معدن شن و ماسه

انواع سنگ شکن معدن

انواع سنگ شکن معدن شن و ماسه با ظرفیت و ابعاد متنوع در بزرگترین کارخانه طراحی و ساخت ماشین آلات معدنی در ایران عرضه می شود. قیمت ها بروزرسانی شده اند.

نوشته های مشابه

انواع دستگاه سنگ شکن معدن شن و ماسه دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند دستگاه سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن ضربه ای، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هر یک بسته به جنس مواد دارد. سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارد و مواد به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر سنگ شکن تخلیه می شوند و به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شود.

سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی از نوع سنگ شکن های اولیه است که در معادن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سنگ شکن های فکی به وسیله دهانه ورودی بار در بالای دستگاه تعیین می شود. سنگ شکن های فکی از یک فک ثابت و از یک فک متحرک تشکیل شده است. حرکت فک متحرک از طریق یک شافت خارج از مرکز که توسط سمهه به موتور متصل است تامین می شود.

‌با حرکت فک مواد تحت تاثیر نیروی فشاری و گاه ضربه یا برشی فرار می گیرند و خرد می شوند. فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می نامند.

دستگاه های سنگ شکن فکی انواع گوناگونی دارند که نوع تک بازویی آن به طور شماتیک قابل مشاهده است. سنگ شکن چرخشی معمولاً از دو مخروط ناقص تشکیل شده است که مخروط خارجی بدنه ثابت و مخروط میانی هسته مرکزی این سنگ شکن را تشکیل می دهد و در اصل در هر حالت مشابه سنگ شکن فکی عمل می کنند.

سنگ شکن استوانه ای

سنگ شکن معدن شن و ماسه استوانه ای که به وسیله یک یا چند استوانه سنگین با سطح صاف یا آجدار صورت می گیرد. حرکت استوانه ای روبرو از خلاف جهت یکدیگر و سرعت چرخشی آنها مساوی یا نزدیک به هم است. فاصله بین استوانه ها قابل تنظیم است و اساس کار این سنگ شکن ها بر مبنای اصطکاک بین سنگ و استوانه ها استوار است. باید توجه داشت که این سنگ شکن ها از نظر تعداد غلطک ها متنوع هستند.

سنگ شکن معدن شن و ماسه ضربه ای که از تجهیزات معدنی است و در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت سنگ شکن معدن شن و ماسه ضربه ای یا چکشی نوعی از سنگ شکن ها است که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند.

دستگاه آلات بزرگ سنگ شکن معادن

تولید کننده های انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، ضمن تولید دستگاه های با کیفیت از نظر ارتقا دستگاه ها و نوع کاربرد تلاش گستره ای وی کنند که نتیجه آن تلاش همواره مثبت و مثمر ثمر واقع شده است. در شرایط فعلی، انواع دستگاه آلات بزرگ سنگ شکن که جهت استفاده در معادن تولید می شوند در داخل و خارج از کشور در بهترین شرکت های تولید کننده و تحت نظارت افراد متخصص تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انواع دستگاه آلات بزرگ سنگ شکن معادن که با بهترین تکنولوژی روز دنیا و با بهترین قطعات تولید شده توسط افراد ماهر و تجربه دیده طراحی شده است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا