سنگ شکن های بهرینگر (HS) به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه با قابلیت بسیار بالا در خردایش کانی های سخت با ظرفیت تولید بیشتر در معادن سنگ آهن، شن و ماسه، سیلیس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به واسطه طراحی منحصر بفرد، امکان استفاده در معادن متنوع با تولید بیشتر مصالح و راندمان بسیار بالا همراه با کاهش هزینه نگهداری نسبت به دستگاه های مشابه را فراهم می سازد.

روتور دیسکی بسیار مستحکم دستگاه با قطر بالا و داشتن وزن زیاد، گشتاور وانرژی فراوانی ایجاد می کند، که موجب یکنواختی دور روتور و عدم تغییر سرعت چرخش در هنگام ضربه به بار وحداقل مصرف انرژی الکتریکی می گردد. محور این روتور بر روی یاتاقان ها و رولبرینگ ها درگردش است و به لحاظ داشتن سیستم گردگیر مخصوص، ضمن محافظت آنها از ورود گرد و غبار، امکان حداکثر دستیابی به گریس را برای رولبرینگ فراهم می نماید. چکش های این غول خردایش نیز از جنس های MN, NI, ML, HI-CR بسته به نوع کانی های معدن انتخاب می شوند.

مشخصات سنگ شکن بهرینگر

سرعت چرخش روتور نسبت به متغییرهای سختی سنگ، حداکثر اندازه ورودی و دانه بندی محصول نهایی از۴۵۰ تا ۷۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم می باشد.

این مدل سنگ شکن ها دارای سه سری سندان قابل تنظیم (حتی درحد میلیمتر) بوده که بطور مجزا از یکدیگر عمل می نمایند و امکان کنترل کامل دانه بندی محصول خروجی را فراهم نموده و قادر به تولید مصالح با دانه بندی استاندارد، چند وجهی و پیوسته می باشد. سندان بالا یکپارچه ساخته شده از فولاد منگنزی و سندان وسط و پایین ساخته شده از بدنه آهنی که توسط کفشک های ضد سایش منگنزی یا نایهارد پوشش شده اند.

کلیه قطعات فرسایشی دستگاه اعم از چکش ها، سندان ها ولاینینگ های محافظ بدنه از جنس فولاد آلیاژی ریخته گری با استهلاک کم ودارای عمر طولانی تهیه شده است که اغلب آنها در دو یا چند لبه قابل استفاده می باشند. بدنه متحرک دستگاه با سیستم لولائی یا کشویی و توسط یک سیستم هیدرولیکی قوی کاملاً بازشده و امکان تعویض قطعات فرسایشی را به راحتی مقدور می سازد.

سنگ شکن های بهرینگر آسیا ماشین در مدل های HS16 ،HS14 ،HS11 ،HS10 ،HS7 و غیره ساخته می شوند.

دستگاه سنگ شکن بهرینگر
دستگاه سنگ شکن بهرینگر HS10
دستگاه سنگ شکن بهرینگر HS11
دستگاه سنگ شکن بهرینگر HS11
0
میانگین فروش یکساله
0
ظرفیت تولید یکساله
0
تعداد روز لازم برای تولید 1 دستگاه