سنگ شکن NP 14-15 یک مدل جدید و کارآمد از نوع شفت افقی (HSI) است. این دستگاه در مقایسه با سایر سنگ شکن ها، از نسبت خردایش و درصد شکنندگی بالاتری برخوردار است. این سنگ شکن معمولا در اولین مرحله فرآیند کاهش اندازه در عملیات تولید مصالح معدنی یعنی به عنوان سنگ شکن اولیه استفاده می شود.

ویژگی های NP1415

این دستگاه عملکرد بالاتری نسبت به سایر سنگ شکن های متداول دارد و مطابق نیاز وسفارش معدن کاران به روز و بزرگ طراحی شده است. ظرفیت این دستگاه نیز در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار بیشتر است. نسبت خردایش و درصد شکنندگی بالای این دستگاه باعث عملکرد بهتر و فرآوری بیشتر می شود.
سنگ شکن NP1415 با دارا بودن روتور سنگین با قطعات مقاوم در برابر سایش و اجزای میکانیکی درجه یک و طراحی محفظه سنگ شکنی، دارای یک سیستم ضمیمه ضربه ای منحصربفرد با چیدمان بهینه مسیر ضربه بر روی سطوح و تماس تیر های عرضی، امکان استفاده از چکش ها در گشتاور ضربه ای را فراتر از محدودیت های معمولی فراهم می آورد. این فرآیند در افزایش ظرفیت تولید، با کیفیت بالای محصول و همچنین کاهش هزینه های کارکرد، می تواند انقلابی در صنعت خردایش و فرآوری مواد معدنی پدید آورد.

سنگ شکن NP1415
سنگ شکن NP1415
سنگ شکن NP1415
سنگ شکن NP1415
0
میانگین فروش یکساله
0
ظرفیت تولید یکساله
0
تعداد روز لازم برای تولید 1 دستگاه