سنگ شکن معدن

سنگ شکن 1415 np سری جدید

سنگ شکن np

سنگ شکن های ضربه ای سری (NP Nordberg) برای افزایش بهره وری فرآیند خردایش و افزایش تولید در بازه زمانی با سنگ های ورودی بزرگتر طراحی شده است. این محصول انتخابی عالی جهت استفاده به عنوان سنگ شکن ثانویه و سومی در روند کاهش هزینه ها و راندمان بسیار بالا است.

نوشته های مشابه

سنگ شکن های ضربه ای 1415سری جدیدNP به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه و سومی با قابلیت بسیار بالاتر در خردایش کانی های سخت با ظرفیت تولید بیشتر در معادن سنگ آهن، شن و ماسه، سیلیس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع سنگ شکن ها به لطف طراحی منحصر بفردی که دارد تغذیه سنگ های ورودی بر روی روتور افزایش یافته و سطح تماس و درگیری مواد با محفظه خردایش بیشتر شده است و امکان تولید محصولات پایدارتر را حتی تا پایان عمر قطعات مصرفی فراهم می کند.

در این نوع از سنگ شکن ها امکان تبدیل سنگ شکن از دومی به سومی و بالعکس وجود دارد. این دستگاه به واسطه طراحی منحصر بفرد، امکان استفاده در معادن متنوع با تولید بیشتر مصالح و راندمان بسیار بالا همراه با کاهش هزینه نگهداری نسبت به دستگاه های مشابه را فراهم می سازد.

روتور دیسکی بسیار مستحکم دستگاه با قطر بالا و داشتن وزن زیاد، گشتاور و انرژی فراوانی ایجاد می کند که موجب یکنواختی دور روتور و عدم تغییر سرعت چرخش در هنگام ضربه به بار و حداقل مصرف انرژی الکتریکی می گردد. محور این روتور بر روی یاتاقان ها و رولبرینگ ها درگردش است و به لحاظ داشتن سیستم گردگیر مخصوص، ضمن محافظت آنها از ورود گرد و غبار، امکان حداکثر دستیابی به گریس را برای رولبرینگ ها فراهم می کند.

چکش های این غول خردایش نیز از جنس های MN, NI, ML, HI-CR بسته به نوع کانی های معدن انتخاب می شوند. سرعت چرخش روتور نسبت به متغییرهای سختی سنگ، حداکثر اندازه ورودی و دانه بندی محصول نهایی از ۴۵۰ تا 1۰۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم است.

قطعات سنگ شکن ضربه ای 1415 NPسری جدید

این مدل سنگ شکن ها دارای سه سری سندان قابل تنظیم (حتی درحد میلیمتر) هستند. بطور مجزا از یکدیگر عمل می نمایند و امکان کنترل کامل دانه بندی محصول خروجی را فراهم می کنند. این دستگاه قادر به تولید مصالح با دانه بندی استاندارد، چند وجهی و پیوسته است.

تمامی سندان های سنگ شکن سری جدید NP 1415از بدنه آهنی که توسط کفشک های ضد سایش منگنزی یا نایهارد پوشش داده شده اند، ساخته می شوند. کالیبراسیون و تنظیم خودکار فاصله سندان ها با روتور بواسطه سیستم نوآورانه پیچ های تنظیم که دارای کمک فنر و ضربه گیر لاستیکی است، انجام می شود. این امکان به دستگاه کمک می کند که در صورت ورود بار بیش از حد مجاز، فاصله محفظه خردایش بازتر شود تا هم از افزایش ناگهانی جریان آمپر مصرفی برق جلوگیری کند و هم مانع کاهش سرعت چرخش روتور شود.

همچنین این سیستم در موقع ورود قطعات فلزی به داخل دستگاه بصورت خودکار سندان را به عقب می کشد تا مانع برخود قطعات فلزی بین سندان و چکش روتور گردد و از آسیب های جدی به دستگاه جلوگیری کند. کلیه قطعات فرسایشی دستگاه اعم از چکش ها، سندان ها و لاینینگ های محافظ بدنه از جنس فولاد آلیاژی ریخته گری با استهلاک کم و دارای عمر طولانی تهیه شده است که اغلب آنها در دو یا چند لبه قابل استفاده هستند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا