سنگ شکن معدن

لیست انواع سنگ شکن شرکت آسیا ماشین

انواع سنگ شکن

شرکت آسیا ماشین از جمله گروه های صنعتی است که در زمینه تولید انواع دستگاه های سنگ شکن،  جزو بهترین ها است و برای معرفی تولیدات و ارائه لیست انواع سنگ شکن شرکت آسیا ماشین، چند نمونه از این تولیدات را معرفی می کنیم. انواع دستگاه سنگ شکن که شامل دستگاه سنگ شکن فکی، ضربه ای، آسیاب، دانه بندی،  شستشو،  بچینگ بتن، تجهیزات کارخانه آسفالت، بچینگ پلانت، قطعات یدکی و تجهیزات خاص است.

نوشته های مشابه

سنگ شکن فکی شرکت آسیا ماشین

سنگ شکن فکی جهت انجام عملیات خردایش سنگ ها در ابتدای پروسه سنگ شکنی و فرآوری مواد معدنی و شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد. در این سنگ شکن ها مواد توسط نیروهای فشاری یا برشی بین دو صفحه (فک) موجدار که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است، خرد می شود این سنگ شکن ها بدلیل قرار گرفتن در معرض سایش به گونه ای خاص طراحی شده و همچنین جنس قطعات این  دستگاه از فولاد منگنزدار انتخاب شده است که باعث افزایش عمر قطعات و کاهش استهلاک ناشی از کارکرد این دستگاه شده است در این سنگ شکن ها مواد توسط نیروهای فشاری یا برشی بین دو صفحه (فک) صاف یا موجدار که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک  است، خرد می شود.

انواع سنگ شکن های فکی

سنگ شکن های فکی آسیا ماشین در طرح ها و ظرفیت های متفاوت تا ۶۰۰  تن در ساعت جهت خردایش سنگ ها و سایر مصالح معدنی و صنعتی سخت و درشت به کار می رود.

ضربه ای که شامل بوهرینگر، کوبیت، راک اند راک،  ماسه ساز و هیدروکن است که جهت شناخت بهتر شما، دستگاه سنگ شکن کوبیت را معرفی می کنیم.

سنگ شکن های کوبیت از نظر فیزیکی نوعی دیگر از دستگاه های خردایش سنگ هستند که به عنوان سنگ شکن ثانویه جهت تولید شن و ماسه و همچنین بیس به کار می روند. این دستگاه ها نیز برای تولید شن و ماسه نسبت بازدهی بیشتری دارند و بیشتر برای معادن کوهی، پایه آهکی، گچ و … مناسب تر هستند. همچنین از مزایای این دستگاه می توان به دانه بندی استاندارد و چند ضلعی آن اشاره کرد.

دستگاه های سنگ شکن کوبیت از یک روتور تشکیل یافته است که دارای ۴ تا ۶ ردیف پره چکش می باشد که با سرعت بالا دوران می کند. نقش پره چکشی در آن پرتاب کردن قطعات بار ورودی که سنگ و مواد اولیه معدنی است، به اطراف جدار داخل سنگ شکن است. در داخل و بر روی جدار داخلی سنگ شکن تعدادی سپر آجدار از آلیاژ های ضد سایش نصب گردیده که نقش یک مانع را بازی می کنند و قطعات و مواد خام ورودی در اثر برخورد با آن ها شکسته و خرد می شود. مقدار سرعت حرکت پره ها از ۱۵ تا ۵۰ متر در ثانیه تغییر می کند.

کوبیت های گروه صنعتی آسیا ماشین در مدل ها و ظرفیت های مختلف ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۴۰ تنی ساخته می شوند.

سرند آسیا ماشین از زیر شاخه های حمل و دانه بندی

سرندهای تولیدی آسیا ماشین در حدود ۴۰ نوع مختلف ساخته می شود که با مکانیزم یک محور خارج از مرکز دورانی و ایجاد حرکت ویبره و لرزشی منظم در تمام شبکه عمل دانه بندی را صورت می دهد. سیستم ارتعاشی این ماشین ها از یک یا دو محور لنگ و وزنه های قابل تنظیم نصب شده بر روی برینگ های بسیار قوی و عایق در برابر رطوبت و گرد و غبار بهره سرندهای تولیدی آسیا ماشین در حدود ۴۰ نوع مختلف ساخته می شود که با مکانیزم یک محور خارج از مرکز دورانی و ایجاد حرکت ویبره و لرزشی منظم در تمام شبکه عمل دانه بندی را صورت می دهد. سیستم ارتعاشی این ماشین ها از یک یا دو محور لنگ و وزنه های قابل تنظیم نصب شده بر روی برینگ های بسیار قوی و عایق در برابر رطوبت و گرد و غبار بهره گرفته است که ارتعاشات دایره ای شکل بدنه را به فنرهای مارپیچی مخصوص منتقل می نماید.

این دستگاه ها بنا بر نیاز در یک یا چند طبقه تولید می گردند و طبقات به نحوی بر روی یکدیگر نصب می گردند که چشمه های آنها از بالا به پایین کوچک می شود که در میان آن ها انواع مخصوص کار سنگین جهت دسته بندی نمودن مواد معدنی در سایز بزرگ به کار گرفته می شود و انواع سایز کوچک و متوسط آن جهت دسته بندی کار سبک مواد معدنی ساخته می شود؛ که می توان به انواع سرند لرزشی، سرند گریزلی و سرند دورانی اشاره کرد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا