دومین کارخانه تولیدی انواع ماشین آلات معدنی گروه صنعتی آسیا ماشین با تلاش شبانه روزی و همت مدیران این مجموعه راه اندازی شد.

گروه صنعتی آسیا ماشین از واحدهای بزرگ طراحی و تولید انواع ماشین آلات معدنی و خردایش در شمالغرب کشور است. این مجموعه با دارا بودن سابقه حدود 29 ساله در زمینه فعالیت تخصصی خود، توانسته است که بخش اعظمی از نیاز بازار داخلی را تأمین کند. همچنین با توجه به افزایش سفارشات و تعداد هکاران و مشتریان این مجموعه، مدیران آسیا ماشین در صدد راه اندازی فاز دوم فعالیت های خود در کارخانه شماره دو این مجموعه بودند. خواسته ای که به لطف الهی در روزهای اخیر به واقعیت پیوست.

در این که در شهرک صنعتی شماره 2 شهر اردبیل واقع شده است، فضای اشتغال و کارآفرینی برای بیش از 15 نفر نیز فراهم شده است. گروه صنعتی آسیا ماشین با افتتاح این مرکز از زیر مجموعه خود، توانایی تأمین و تولید تعداد دستگاه های معدنی خود را به 2 برابر افزایش داد. این حرکت در واقع گام بسیار بلندی در راستای ورود به بازارهای بین المللی کشور های همسایه ایران است. کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، قزاقزستان، ازبکستان، گرجستان، افغانستان و حتی عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس می توانند از مقاصد صادراتی این مجموعه باشند.