سنگ شکن معدن

شرکت ایرانی تولید کننده سنگ شکن

شرکت تولیدکننده سنگ شکن

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید ماشین آلات باید در نظر گرفت،  توانایی شرکت ها در ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ها در زمینه نصب و را اندازی تجهیزات خریداری شده است . جهت آشنایی بیشتر شما همراهان،  در این مقاله تلاش می شود تا معرفی کوتاهی از دو شرکت ایرانی تولید کننده سنگ شکن برای شما ارائه شود.

نوشته های مشابه

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ایرانی در زمینه دستگاه های سنگ شکن، شرکت آسیا ماشین است که با بکارگیری متخصصین و مهندسین توانمند با استفاده از نرم افزار های روز دنیا این رویکرد را محقق ساخته است. 

مراحل خرید تجهیزات از شرکت آسیا ماشین

  • ارائه درخواست از طرف مشتری
  • ارائه پیش فاکتور و فلوشیت  طراحی شده اولیه
  • عقد قرارداد 
  • ارائه نقشه فلوشیت و شماتیک نهایی
  • بازدید اولیه ازمحل نصب ماشین آلات و خط تولید و بررسی شرایط و وضعیت موجود 
  • ارائه نقشه های طرح اصلی  و جزعیات کامل بهمراه نقشه های فونداسیون 
  • اجرائی کردن نقشه های فونداسیون و بستن آرماتورها توسط مشتری 
  • بازدید از محل نصب و بررسی آرماتوربندیها و تایید یا رفع عیوب احتمالی توسط شرکت 
  • بتن ریزی توسط مشتری 

نصب ماشین آلات و کابل کشی و نصب

شرکت ایرانی تولیدی کننده آسیا ماشین جایگاه مشتری را در رأس كلیه مفاهیم مستقر در شرکت قرارداده است. چرا كه ما رشد و ارتقاء ممتاز سنگ شکن را تنها در راستای كسب رضایت مشتریان می داند.

از این رو شرکت تولیدی ایرانی آسیا ماشین با نگرش ویژه به مقوله مشتری مداری، یك سیستم مجزا در ارتباط با فرآیند امور مشتریان ایجاد نموده است كه كلیه مشتریان محترم می توانند با برقراری تماس مستقیم با این واحد هر گونه انتقاد و پیشنهادی را از واحدهای مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات ارائه دهند. بدیهی است كه سرعت و دقت در ریشه یابی موضوعات مورد نظر مشتریان از وظایف اصلی این واحد به شمار می آید.

شرکت ایرانی صنعت سنگ شکن پیام،  فعاليت خود را از سال ۱۳۸۰ در زمينه توليد دستگاه هاي سنگ شكن و ساير تجهيزات مورد استفاده در خطوط خردايش معادن آغاز نمود. شركت صنعت سنگ شکن پیام، با در اختيار داشتن نيرو هاي ماهر و متخصص در بخش هاي طراحي و مهندسي، توليد، كنترل كيفيت و بازرگاني توانسته پاسخگوي نياز هاي فراوان معادن كشور در قسمت خردايش و دانه بندي باشد. محصولات توليدي اين شركت مطابق با آخرين استاندارد هاي بين المللي طراحي و توليد مي شوند. كليه محصولات اين شركت طرح سودالا آربرا مي باشند.

شركت در فضایی به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع با اتكا بر دانش فني نيروهاي متخصص خود در بخش هاي مختلف توانسته محصولات توليدي خود را به نقاط مختلف جهان مانند امارات متحده عربی، کامرون، ساحل عاج، گینه، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، آنگولا، لیبریا، مالابو، لبنان، اوگاندا، کنگو کینشاسا، کنگو برازاویل ، آذربایجان، نیجریه، عراق و … صادر نمايد. همچنين ماشين آلات توليدي اين شركت در بسياري از معادن معتبر داخلي نصب و راه اندازي شده اند . اين شركت در تلاش است تا با طراحي مدل هاي جديدي از انواع سنگ شكن هاي فكي، مخروطي، فيدر و … راندمان توليد را در معادن كشور بهبود بخشد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا