سنگ شکن معدن

قیمت انواع سنگ شکن مدل HS

انواع سنگ شکن مدل hs

سنگ شکن مدل hs یک سنگ شکن ضربه ای است که از نوع سنگ شکن های ثانویه محسوب می گردد. این مدل سنگ شکن ها دارای سه سری سندان قابل تنظیم ( در حد میلیمتر ) است که به طور مجزا از یکدیگر عمل می نماید و امکان کنترل کامل دانه بندی محصول خارج از دستگاه را فراهم نموده و قادر به تولید مصالح بتونی و آسفالتی با دانه بندی پیوسته خواهند بود.

نوشته های مشابه

روتور انواع سنگ شکن مدل hs دارای 4 ردیف پره چکش است که 8 عدد چکش در آن جهت امر خردایش قرار داده می شوند.

سندان انواع سنگ شکن این مدل به صورت یکپارچه از فولاد منگنزی ساخته می شود که در بالای روتور قرار می گیرد و بدنه آهنی اطراف سنگ شکن توسط کفشک های ضد سایش منگنزی پوشش داده می شود. سنگ شکن مدل hs برای سنگ های 10 تا 15 سانتی متری ساخته شده اند.

سنگ شکن مدل hs در دو مدل هیدرولیکی (جک دار) و ساده ساخته می شود. انواع سنگ شکن این مدل، براساس گنجایش خوراک ورودی و میزان تولید بر ساعت در 5 مدل مختلف ساخته می شود.

انواع سنگ شکن مدل  hs براساس نوع مدل ، ظرفیت تولید 120 ، 180 ، 240 یا 300 تن در ساعت را دارند.

مشخصات و ویژگی های سنگ شکن های HS

از مشخصات مهم انواع مدل سنگ شکن hs می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • راندمان تولید بالا
  • تعویض آسان قطعات یدکی دستگاه

با توجه به مشخصات ذکر شده در خصوص انواع مدل دستگاه سنگ شکن مدل hs می توان تخمین زد که بازار خريد و فروش این نوع سنگ شکن چگونه است.

انتخاب سنگ شکن مناسب

انتخاب سنگ شکن روند کاملا پیچیده ای است به دلیل وجود انواع سنگ شکن های مختلف در بازار. بنابراین، در طول انتخاب، به نکات اشاره شده در ذیل دقت کنید و مشخص کنید که آیا سنگ شکن مدنظرتان قادر به انجام این کارهای خاص است یا خیر.

  • نوع مواد خرد شده با سنگ شکن
  • حداکثر اندازه سنگ که سنگ شکن قادر به تحمل و خرد کردن آن را دارد
  • روش تغذیه برای سنگ شکن
  • کارایی سنگ شکن
  • ظرفیت هر ساعت و ظرفیت روزانه سنگ شکن

اگر کسی یک سنگ شکن را انتخاب کند که ظرفیت بیشتری نسبت به نیازهایش داشته باشد، این امر غیر اقتصادی خواهد بود. به این دلیل که افزایش اندازه سنگ شکن، نرخ سوخت، هزینه تعمیر و نگهداری بیشتر خواهد شد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا