سنگ شکن معدن

انواع دستگاه سنگ شکن معدن

انواع سنگ شکن معدن

انواع دستگاه سنگ شکن معدن با مکانیزم برتر و تکنولوژی روز دنیا در گروه صنعتی آسیا ماشین تولید و عرضه می شود. لیست قیمت این دستگاه آلات در سال جدید اعلام شد.

نوشته های مشابه

انواع ماشین آلات معدن دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند دستگاه سنگ شکن فکی،  سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن ضربه ای، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هر یک بسته به جنس مواد دارد. سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارد و مواد به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر سنگ شکن تخلیه می شوند و به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شود.

سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی از نوع سنگ شکن های اولیه است که در معادن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سنگ شکن های فکی به وسیله دهانه ورودی بار در بالای دستگاه تعیین می شود. سنگ شکن های فکی از یک فک ثابت و از یک فک متحرک تشکیل شده است. حرکت فک متحرک از طریق یک شافت خارج از مرکز که توسط سمهه به موتور متصل است تامین می شود.

‌با حرکت فک مواد تحت تاثیر نیروی فشاری و گاه ضربه یا برشی فرار می گیرند و خرد می شوند. فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می نامند. این ماشین آلات فکی انواع گوناگونی دارند که نوع تک بازویی آن به طور شماتیک قابل مشاهده است.

مکانیزم چرخشی معدن

سنگ شکن چرخشی معمولاً از دو مخروط ناقص تشکیل شده است که مخروط خارجی بدنه ثابت و مخروط میانی هسته مرکزی این سنگ شکن را تشکیل می دهد و در اصل در هر حالت مشابه سنگ شکن فکی عمل می کنند.

سنگ شکن معدن استوانه ای که به وسیله یک یا چند استوانه سنگین با سطح صاف یا آجدار صورت می گیرد. حرکت استوانه ای روبرو از خلاف جهت یکدیگر و سرعت چرخشی آنها مساوی یا نزدیک به هم است. فاصله بین استوانه ها قابل تنظیم است و اساس کار این سنگ شکن ها بر مبنای اصطکاک بین سنگ و استوانه ها استوار است. باید توجه داشت که این سنگ شکن ها از نظر تعداد غلطک ها متنوع هستند.

سنگ شکن ضربه ای که از تجهیزات معدنی است و در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت سنگ شکن ضربه ای یا چکشی نوعی از سنگ شکن ها است که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند.

خط کامل ماشین آلات معدنی

تولید کنندگان این صنعت با استفاده از طراحی های منحصر به فرد و متنوع، بهترین و خط کامل ترین ماشین آلات معدنی جهان را تولید می کنند که با مکانیزم های بسیار قوی، قابلیت خردایش در ابعاد مختلف و اندازه های گوناگون را دارند و همچنین می تواند انواع سنگ های معدنی و مواد آلی و سنگ های ساختمانی را تا حدود ۲۰۰ میلی متر و در حد شن و ماسه خرد کردن و مواد اولیه برای تولید انواع موزاییک را فراهم کنند.

خط کامل ماشین آلات معدنی در هر منطقه ای بنا به درخواست و تقاضای بازار تولیداتی را جهت رفع نیاز بازار ارائه می دهند. خط تولید ماشین آلات معدنی در کشور ایران از سری خطوط تولید است که همواره در حال گردش است و تلاش بر این است که همگام با تکنولوژی روز دنیا تولیداتی را روانه بازار فروش کنند. از شرکت های موفق در این زمینه می توان به شرکت آسیا ماشین اشاره کرد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا