سنگ شکن هیدروکن

دستگاه سنگ شکن هیدروکن ایرانی

سنگ شکن ایرانی

دستگاه سنگ شکن هیدروکن ایرانی با قابلیت تنظیم در انواع خروجی های دلخواه و تکنولوژی بسیار پیشرفته و ارزان ترین قیمت بازار توسط شرکت آسیا ماشین تولید شد.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن هیدروکن یکی از انواع ماسه ساز است که به آن ماسه ساز مخروطی هیدرولیکی نیز می گویند. سنگ شکن هیدروکن جهت خردایش سنگ های معدنی با سختی بالا استفاده می شود.

منتل هیدروکن از مهم ترین اجزای این دستگاه است که وظیفه خردایش سنگ را در سنگ شکن هیدروکن به عهده دارد. منتل هیدروکن در معرض سایش شدید قرار داشته و یک قطعه قابل تعویض است. اجزا منتل از منگنز مولیبدن دار ساخته شده و توسط یک مهره سفت شونده از بخش بالایی در جای خود نگه داشته می شود. منتل در معرض سایش قرار داشته و جهت بهینه سازی تولید و محافظت از قطعات داخلی دستگاه، باید به صورت دوره ای و متناسب با جنس سنگ ورودی و میزان تولید ماهانه تعویض شوند. بسته به اندازه دستگاه سنگ شکن هیدروکن، ظرفیت تولید و تنظیم سایز بار خروجی، کانکیو و منتل مشخص بسته می شود.

 ذات سنگ شکن یک دستگاه گران قیمت است که به راحتی قابلیت خریداری ندارد. وجود یک محرک و عامل سبب می شود که قیمت های دستگاه آلات سنگ شکن متفاوت باشد. با وجود اینکه امروزه نوع ایرانی دستگاه آلات سنگ شکن معدنی در بازار های داخلی موجود است، کمتر کسی به سراغ دستگاه آلات معدنی خارجی می رود معمولا جهت حمایت از تولید کننده داخلی، دستگاه سنگ شکن هیدروکن ایرانی خریداری می کنند.

تفاوت قیمت بسیار زیاد ایرانی و خارجی

کارخانه های متعددی تولید کننده انواع دستگاه آلات سنگ شکن در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید کننده دستگاه آلات معدنی در جهان محسوب می شوند. تولید انواع دستگاه معدنی خارجی و ایرانی با برندهای معروف و شناخته شده به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

اغلب کارخانه‌ های تولید کننده انواع دستگاه آلات معدنی و سنگ شکن در سراسر جهان به صورت روزانه یا هفتگی سقفی برای تولیدات خود در نظر می گیرند و این تولیدات بر اساس عرضه مستقیم دستگاه آلات در ایران در بازار انجام می گیرد.

زمانی که محصولی در بازار های ایرانی پر تقاضا باشد تولید کننده ممکن است برای افزایش سود خود قیمت محصول را افزایش دهد و یا اینکه بازار عرضه مستقیم در آن محصولات انجام پذیرد. در هر صورت این افزایش قیمت به نفع خریدار نیست هرچند با احتساب میزان تورم افزایش نسبی قیمت محصول بسیار منطقی و معقول است اما افزایش بی رویه همواره نتیجه عکس داده است.

قیمت کلی بازار ماشین آلات

به همین منظور اغلب تولید کنندگان منصف جهت حذف سودهای واسطه گران و دلالان، امکان عرضه مستقیم دستگاه آلات معدنی و سنگ شکن را در بازار های ایرانی برای مشتریان این محصول فراهم کرده اند و مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به محل های رسمی که از سوی شرکت ها راه اندازی شده دستگاه سنگ شکن را به صورت عرضه مستقیم در بازار های ایرانی خریداری کنند.

عمده قیمت دستگاه آلات معدنی ایرانی معمولا تا سقف 11 میلیارد تومان بوده و حداکثر قیمت دستگاه آلات معدنی خارجی تا 400 میلیارد تومان است. آنچه که تفاوت مابین این دو قیمت دیده می شود، مربوط به تفاوت قیمت بسیار زیاد ایرانی و خارجی است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا