سنگ شکن هیدروکن

اجزای سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن

اجزای سنگ شکن هیدروکن کدام ها هستند؟ برای خرید قطعات مختلف تولید شده برای هیدروکن چه باید کرد؟ قیمت خرید و فروش لوازم یدکی سنگ شکن چند است؟

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن هیدروکن یکی از انواع ماسه ساز است که به آن ماسه ساز مخروطی هیدرولیکی نیز می گویند. سنگ شکن هیدروکن جهت خردایش سنگ های معدنی با سختی بالا استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با قطعات سنگ شکن هیدروکن، اجزای تشکیل دهنده این دستگاه را برای شما معرفی می کنیم.

منتل هیدروکن

منتل هیدروکن از مهم ترین اجزای این دستگاه است که وظیفه خردایش سنگ را در سنگ شکن هیدروکن به عهده دارد. منتل هیدروکن در معرض سایش شدید قرار داشته و یک قطعه قابل تعویض است. اجزا منتل از منگنز مولیبدن دار ساخته شده و توسط یک مهره سفت شونده از بخش بالایی در جای خود نگه داشته می شود. منتل در معرض سایش قرار داشته و جهت بهینه سازی تولید و محافظت از قطعات داخلی دستگاه، باید به صورت دوره ای و متناسب با جنس سنگ ورودی و میزان تولید ماهانه تعویض شوند. بسته به اندازه دستگاه سنگ شکن هیدروکن، ظرفیت تولید و تنظیم سایز بار خروجی، کانکیو و منتل مشخص بسته می شود.

کانکیو هیدروکن

کانکیو هیدروکن یک قطعه و اجزا مهم در عملیات خردایش سنگ شکن هیدروکن است که وظیفه خردایش سنگ را در هیدروکن به عهده دارد. قطعه کانکیو از جنس فولاد منگنزی و فولاد منگنزی مولیبدن دار ساخته می شود و برخلاف منتل که حرکت چرخشی خارج از محور دارد، کانکیو یک قطعه ثابت است. در هر هیدروکن، بسته به اندازه سنگ شکن، ظرفیت و سایز بار خروجی‌، منتل و کانکیو مشخصی بسته می شود.

تاپشل از فولاد ریخته شده و سخت کاری شده ساخته می شود. تاپشل یک اجزا سه بازوی و یا دو بازویی است. بخش روانکاری که بوش اسپایدر روی آن بسته می شود توسط یک کاسه نمد با قابلیت الاستیک بسته می شود. یاتاقان می تواند از بیرون تاپشل روانکاری شود.

شفت اصلی

شفت اصلی از فولاد mo ۴۰ سخت کاری شده ساخته می شود، پایین شفت اصلی یک کف گرد عدسی برنزی بسته می شود. شفت اصلی سنگ شکن هیدروکن را متناسب با سایز هد سنتر به شکل مخروطی در می آورند. طراحی اجزا شفت با وزن بالا و طول کم، باعث طولانی تر شدن عمر کارکرد آن می شود.

هد سنتر یکی از اجزای آهنی مخروطی است که برای فیکس کردن منتل هیدروکن بر روی شفت سوار می شود.

بوش اسپایدر از فولادی ریخته تولید می شود و جهت مهار کردن شفت اصلی بر روی منتل بسته می شود.

کف گرد های هیدروکن که شامل کف گرد عدسی، کف گرد استیل و کف گرد برنزی می شود.

دنده پینیون که به شفت پینیون ارتباط دارد، سر آن دارای دنده های مارپیچ مخروطی بوده و همان طور که از انتهایش حرکت دورانی را دریافت می کند، از قسمت دنده مارپیچی خود این حرکت را به کرانویل انتقال می دهد.

فروش مستقیم قطعات یدکی سنگ شکن

اغلب شرکت های تولید کننده، مرکز فروش را به صورت رسمی دایر می کنند و خدماتی را به عنوان خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا در صورت بروز هرگونه مشکلات در محصولات خود، با مراجعه به این مرکز فروش و با استفاده از این نوع خدمات مشکل محصول مورد نظر رفع شود. یکی از این خدماتی که در این مرکز فروش قطعات یدکی سنگ شکن های مختلف در تولید کننده های دستگاه سنگ شکن است که ارائه می شود. بدین صورت که در صورت خراب شدن یکی از قطعات دستگاه سنگ شکن، به صورت تکی و یا در تعداد مختلف، قطعات یدکی را به فروش می رسانند تا هم مشکل خرابی دستگاه سنگ شکن رفع شود و هم از این خدمات بهره مند شوند.

برای فروش قطعات یدکی سنگ شکن، نمایندگی و مراکز فروشی به صورت رسمی راه اندازی شده تا ضمن خرید راحت و دسترسی آسان به این قطعات یدکی، از اصل و با کیفیت بودن قطعات به فروش رفته مطمئن باشند. معمولاً محل فروش قطعات و لوازم جانبی و یدکی مختلف دستگاه سنگ شکن، توسط شرکت های تولید کننده نظارت می شود تا جنس اصل با کیفیت و قیمت اعلام شده از سوی تولید کننده ارائه شود.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا