سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن ارزان اما قدرتمند

سنگ شکن هیدروکن

هر صنعت و حرفه ای در جهان امروز با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، در ارائه خدمات بهتر گامی مستحکم برداشته و سعی بر این دارد که محصولات با کیفیت و در عین حال پر قدرت جهت تولید انواع وسیله های مورد نیاز بشر قدم بردارد. صنعت معدن و سنگ شکن و ادوات و آلات مربوطه به این صنعت بیشتر از سایر صنایع نیازمند همگام و هم مسیر بودن با تکنولوژی و فناوری است تا بهترین ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته برای صنعت سنگ شکن تولید کنند. یکی از این دستگاه های پیشرفته و به روز که در صنعت سنگ شکن مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه هیدروکن است.

نوشته های مشابه

سنگ شکن ماشینی است که برای خرد کردن مواد قابل خرد کردن سنگ به کار می روند. سنگ ها در برابر خرد شدن دارای واکنش های متفاوتی هستند. بعضی به راحتی خرد می شوند، برخی تبدیل به پودر می شوند، برخی بسیار مقاوم و ساینده هستند. با توجه به نوع سنگ و کاربرد از سنگ شکن های متفاوتی استفاده می کنند و هر سنگ شکن روش خرد کردن متفاوتی دارد.

سنگ شکن یا هیدروکن های قدرتمند به عنوان سنگ شکن های اولیه، ثانویه و حتی ثالثیه در خطوط خردایش مواد معدنی و فرآوری مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ شکن های هیدروکن قدرتمند برای مراحل میانی و برای خرد کردن مواد معدنی با سختی بالا از حمله سنگ آهن تا ابعاد نسبتاً کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه های هیدروکن قدرتمند در واقع نوعی از سنگ شکن های ژیراتوری هستند که در آنها زاویه افزایش یافته و انحنا داخل بدنه تغییر کرده است. در سنگ شکن هیدروکن ارزان اما قدرتمند هسته متحرک و همچنین سطح داخلی بدنه ثابت و به وسیله پوشش های ضد سایش قابل تعویض از جنس فولاد منگنزدار پوشیده شده اند.

بهترین نمونه های دستگاه هیدروکن

دستگاه های هیدروکن ارزان اما قدرتمند، بیشتر در مرحله نهایی خردایش کاربرد دارد و برای تولید شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های هیدروکن ارزان و قدرتمند در انواع مختلف دسته بندی شده که شرکت های مختلف اقدام به تولید آنها در اندازه های متفاوت می کنند ولی مدل ۳۶_۲ و ۴_۳۶ از مدل های پر کاربرد دستگاه های هیدروکن است که بسیار پر طرفدار است. این دستگاه از نمونه های سنگ شکن است که از سیستم های هیدرولیکی بهره برده و در طراحی و مکانیزم متفاوت هستند.

در حال حاضر چندین نمونه از دستگاه های هیدروکن ارزان اما قدرتمند، توسط شرکت های تولید کننده ماشین آلات معدن طراحی و تولید شده است که در راس آنها دستگاه هیدروکن یا مخروطی است که اقدام به خرید کردن انواع سنگ های معدنی با سختی بالا می کنند. نمونه دیگر دستگاه های هیدروکن شامل راک اند راک، کوبیت یا ضربه ای و موارد دیگر است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا