سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن مخروطی هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن

با پیشرفت علم و رشدی که بشر در ساخت انواع ماشین‌ آلات و دستگاه‌ های صنعتی پیدا کرده است دیگر بسیاری از کارها با استفاده از نیروی انسانی انجام نمی‌شود و تولید دستگاه‌های مختلف برای انجام سریع فعالیت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دستگاه‌های صنعتی، دستگاه هیدروکن مخروطی و یا ماسه‌ ساز است.

نوشته های مشابه

از آنجایی‌که ماسه در صنایع مختلف به‌ خصوص ساختمان‌ سازی استفاده‌های زیادی دارد باید تولید آن با افزایش روبرو باشد به همین دلیل با ساخت دستگاه هیدروکن تولید ماسه رشد خوبی پیدا کرده است و بسیاری از سنگ‌هایی که از معادن خارج می‌شوند توسط این دستگاه به ماسه تبدیل می‌شوند.

دستگاه ماسه ساز مخروطی یا هیدروکن به‌صورت سنگ‌شکن عمل می‌کند و برای خردکردن سنگ‌های بسیار بزرگی که از معادن به دست می‌آید مناسب است و آنها را به شکل پولک در می‌آورد و به دانه‌های بسیار ریز به نام ماسه تبدیل می‌کند. هیدروکن بیشتر به‌عنوان سنگ‌شکن ثانویه استفاده می‌شود و کارکرد آن به‌صورتی است که دو قسمت از قطعات این دستگاه در فاصله‌ای بسیار کم قرار می‌گیرند و شکاف بین آن‌ها می‌تواند سنگ‌ها را در اثر فشار زیاد به قطعات بسیار ریزی تبدیل کند، بدین صورت که فاصله بین منتل و کانکیو باید بسیار کم شود تا ذرات به‌اندازه پولک از دستگاه خارج شوند.

شکاف ریزی که بین این دو قطعه صورت می‌گیرد توسط چرخش شافت اصلی باز و بسته می‌شود البته این نکته هم بسیار مهم است که دهانه بین منتل و کانکیو قابل تنظیم می‌باشد و نسبت به موقعیتی که دستگاه در آن قرار دارد و اندازه سنگ‌ها می‌توان این شکاف را تنظیم کرد تا محصول تولید شده به بهترین نحو باشد و بتوان از آن استفاده مطلوبی کرد، همچنین با تغییر دادن میزان لنگ دستگاه می‌توان سرعت عبور و خروج سنگ‌ها را تغییر داد تا اگر سنگ‌ها از جنس بسیار محکم و مستحکم هستند با سرعت پایین شکسته شوند و عملیات سنگ‌شکن یا ماسه سازی به‌خوبی انجام گیرد. تنظیم کردن دهانه و شکاف توسط شما انجام می‌گیرد و کار راحتی است اما برای دقیق بودن آن باید تجربه کافی داشته باشد و بدانید که در هر مکان و برای شکستن هر نوع سنگی باید چه مقدار شکاف بین دانتل و کانکیو وجود داشته باشد. کسانی که با دستگاه ماسه‌ساز کار می‌کنند باید بدانند که هرگونه خطا در هنگام انجام عملیات می‌تواند موجب ازدست‌رفتن مواد اولیه شود که خسارت زیادی را به بار می‌آورد.

خرید هیدروکن ارزان قیمت

شاید پاسخ این سوال که خرید هیدروکن ارزان قیمت چقدر مقرون به صرفه است و با چه هدفی صورت می گیرد، خیلی راحت تر از تصور ما باشد. البته خرید و فروش انواع دستگاه های ارزان قیمت کاری بسیار معمول است که در میان صنعتگران و تولید کنندگان بزرگ رواج دارد و اغلب تولید کنندگان به هنگام بروز مشکل در یکی از دستگاه های خود، اقدام به سفارش خرید دستگاه ارزان قیمت می کنند و در بیشتر موارد دستگاه جایگزین و ارزان را به صورت سفارشی خریداری می شود جایگزین دستگاه مدل قبل و یا دستگاه خراب شده قرار می گیرد.

سنگ شکن جدید برای معادن بزرگ

از آنجایی‌که سنگ شکن هیدروکن از جمله دستگاه‌های سنگ شکن حرفه‌ای و جدید است، امروزه به‌عنوان یکی از پرکاربردترین و جریدترین انواع سنگ شکن محسوب می‌شود که به دلیل ویژگی‌های خاص آن است. با استفاده از این دستگاه می‌توان تولیدات معادن بزرگ را افزایش داده و با بار ورودی مشابه با سایر سنگ‌شکن‌ها، حجم بیشتری از سنگریزه و ماسه دریافت کرد. این دستگاه دارای کنترل اتومات خروجی دستگاه است که آن را می‌توان با توجه ‌به بار ورودی جهت جلوگیری از آسیب به دستگاه تنظیم کرد. وجود این تنظیمات نگهداری و مراقبت از دستگاه را به‌مراتب ساده کرده‌اند. نیاز دوره‌ای دستگاه به سرویس شدن از سایر دستگاه‌ها کمتر و در نتیجه استهلاک پایین‌تری دارد؛ بنابراین هزینه‌های ناشی از این دستگاه کاهش خواهد یافت. بدون نگرانی به تعویض قطعات می‌توان سالیان سال از سنگ شکن هیدروکن استفاده کرد بدون آنکه دانش خاصی داشت.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا