سنگ شکن آسیاب

دستگاه بالابر الواتور معدنی

دستگاه بالابر

بالابر مواد معدنی به ماشینی گفته می شود که در خطوط تولید جهت انتقال و حمل و نقل سریع تر و هم سطح سازی با دیگر خطوط تولید و بسته بندی استفاده می گردد و تفاوت زیادی با دیگر بالا کشنده ها از جمله جرثقیل، لیفتراک و… دارد. مقدار نیروی بالابر با توجه به مکانیزم دستگاه تفاوت پیدا می کند و با توجه به نوع کارکرد و نیاز مشتری متغیر است. عواملی چون مقدار ظرفیت، نوع ماده معدنی، نوع کاربرد و غیره نوع مکانیزم و مقدار نیروی مورد نیاز یک بالابر را تعیین می کند.

نوشته های مشابه

بالابر ها می توانند در دو نوع متحرک و ثابت ساخته شود. بالابر های ثابت از نظر امنیتی و استفاده در خطوط تولید و بسته بندی مواد معدنی بیشترین کاربرد را دارد. بالابر های ثابت به طور معمول جهت تثبیت در زمین نیاز به یک جک دارند که در زمان جمع و باز شدن دستگاه در پایین و همسطح قرار می گیرد. بالابرهای ثابت را با توجه به نحوه قرارگیری جک می توان به انواع جک مستقیم از زیر، جک مستقیم از بغل، جک غیر مستقیم نام برد. جهت انتخاب اجزای هیدرولیک دستگاه باید مقدار بار مفید، وزن کلی کاراسلینک، وزن کلی سرجک، طول مسیر حرکت کاراسلینک، فاصله بین محور سرجک و نقطه نگهدارنده روی جک، نحوه نصب، سرعت کاراسلینک، سه فاز یا تک فاز بودن موتور سنجیده شود.

دستگاه الواتور (بالابر صنعتی) جهت انتقال مواد و محصولات اولیه در کارخانه ها و کارگاه ها استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از مهندسی نوین و کیفیت قطعات بالا برای بازار ایران ساخته و عرضه می گردد. این محصول برای جابجایی مواد به صورت تناژ بالا و سطح پایین به سطح بالا برای انتقال مواد به دستگاه یا مخزن دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های الواتور (بالابر صنعتی)

  • سطل تغذیه با تخلیه مداوم بالابر برای مصارف کشاورزی، مناسب برای بالابرهای تخلیه کم سرعت با سرعت تسمه 0.5 تا 8 متر بر ثانیه.
  • یک انتخاب مناسب برای محصولاتی که شکننده هستند یا به راحتی آسیب می­بینند. سرعت کم تخلیه، آن را به یک سطل تغذیه ایده ­آل برای جابجایی محصولاتی که باید با حداقل تأثیرپذیری انتقال داده شوند، تبدیل می­کند.
  • توصیه های استفاده از الواتور (بالابر صنعتی) 
  • حداقل فاصله سطل: عمق سطل تغذیه C +2 mm
  • برای اهداف مهندسی، توصیه می­شود از “L” برای ظرفیت استفاده کنید.
  • ابعاد واقعی سطل­ها بسته به ماده اولیه کمی متفاوت خواهد بود. ابعادی که در بالا نشان داده شده مربوط به سطل­ های HDPE است. سایز A ، B و C برای سطل­های نایلون و اورتان تقریباً 2٪ بزرگتر از سطلهای HDPE خواهد بود.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا