سنگ شکن آسیاب

دستگاه آسیاب سنگ شکن آسیا ماشین

سنگ شکن آسیا ماشین

دستگاه آسیاب سنگ شکن آسیا ماشین با بهترین تکنولوژی و بالاترین قدرت برای نختسین بار رونمایی شد. این مدل از سنگ شکن ها تولیدی شرکت آسیا ماشین اردبیل است.

نوشته های مشابه

دستگاه آسیاب سنگ شکن ماشینی است که برای خرد کردن موادی که قابلیت خرد کردن سنگ ها را داشته باشند. سنگ ها در برابر خرد شدن دارای واکنش های متفاوتی هستند. بعضی به راحتی خرد می شوند، برخی تبدیل به پودر می شوند، برخی بسیار مقاوم و ساینده هستند. با توجه به نوع سنگ و کاربرد از آسیاب سنگ شکن های متفاوتی استفاده می کنند و هر آسیاب سنگ شکن روش خرد کردن متفاوتی دارد.

سنگ شکن ثانویه

در واقع دستگاه های آسیاب سنگ شکن نمونه ای از تجهیزات معدنی است که در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه آسیاب سنگ شکن که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند.

دستگاه آسیاب سنگ شکن آسیا ماشین از انواع سنگ شکن های ثابت است که در ابتدای خط تولید قرار می گیرد. پروسه خردایش در آسیاب سنگ شکن آسیا ماشین با حرکت چرخشی چکش های موجود در دستگاه و دوران آنها و کوبیدن و روتور روی سندان انجام می پذیرد. مکانیزم انواع دستگاه آسیاب سنگ شکن آسیا ماشین، با ضربات مکرر چکش و برخورد ذرات با هم و برخورد با دیواره محفظه انجام می پذیرد. دستگاه آسیاب سنگ شکن آسیا ماشین اغلب برای خرد کردن سنگ های مانند گچ، نمک، آهک، کریستال و سایر سنگ های ساختمانی استفاده می شود.

سنگ شکن چکشی

دستگاه آسیاب چکشی و یا سنگ شکن چکشی از مدل آسیاب است و از این گروه در خطوط ساخت پودرهای میکرونیزه و پودر سنگ و کارخانه فرآوری کک و کود آلی و همچنین صنایع گچ و آهک سازی کاربرد دارند. در واقع کاربرد اصلی دستگاه های آسیاب آماده سازی مواد اولیه برای ساخت موزائیک، سنگ های تزیینی، شن و ماسه و پوره هایی که به عنوان مواد اولیه برای کارخانه های تولید کننده، تهیه می شود، استفاده می کنند.

دستگاه آسیاب پودری تشکیل شده از یک بدنه بیرونی و یک بدنه داخلی قابل مونتاژ در صورت ساییده شدن طی مدت کار بالا است که تمام قطعات با روتور داخل آن قرار می گیرند. هر اسباب شامل چند تعداد صفحه قابل ریگلاژ با روتوری قابل مونتاژ بوده که وظیفه خردایش مواد را بر عهده دارند. دستگاه های آسیاب در سایز های مختلف جهت تولید پودر تا مش ۱۰۰ برای انواع سنگ های معدنی تا سختی ۴ موس کاربرد دارد.

تولیدات جدید شرکت آسیا ماشین

از نمونه ها و تولیدات جدید شرکت آسیا ماشین، دستگاه آسیاب سنگ شکن نوع ضربه ای یا در اصطلاح کوبیت است که با استفاده از چکش های دواری و با سرعتی بالا به خردایش و آسیاب مواد می پردازد. مصرف این نوع از سنگ شکن ها در سیمان سازی، ساخت و ساز، متالورژی، شیمی و معادن و مواد نسوز است.

خردایش سنگ های معدن و تبدیل آنها به قطعات کوچک و متوسط که این کاربرد بیشتر برای تولید مواد اولیه برای ساخت موزائیک ها، سربار خرده، سنگ آهک و سنگ گچ و بسیاری دیگر از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر تولیدات جدید شرکت آسیا ماشین، سنگ شکن های فکی است که در خرد کردن انواع سنگ های ساختمانی و سنگ های معدنی از حمله کربنات، فلدسپار، بنتونیت و غیره استفاده می شود که در این نوع دستگاه های سنگ شکن آسیاب از ۲۰_۲۴ و ۳۰ عدد چکش استفاده می شود.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا