سنگ شکن فکی

قیمت سنگ شکن فکی در تهران

دستگاه سنگ شکن فکی

 دستگاه سنگ شکن فکی، ماشینی سنگین است که سیستم فشرده سازی دارد. جنس قاب اصلی عمدتا از چدن یا فولاد است. سنگ شکن فکی ازیک قسمت فکی متحرک و یک قسمت فکی ثابت تشکیل شده است. جنس این صفحات از استیل سخت ساخته شده است و هردو صفحه می تواند ساده ویا موج دار باشد.

نوشته های مشابه

قسمت متحرک این دستگاه مواد را دربرابر قسمت ثابت فشرده می کند تا به اندازه دلخواه برسد. این فشار توسط صفحه فلزی، شافت برقی و موتکر رانندگی ایجاد می شود. این نوع سنگ شکن در مرحله اولیه خرد کردن مواد در سنگ، شن وماسه سنگ، استخراج معادن و بازیافت، مصالح ساختمانی و صنایع شیمیایی استفاده دارد. بسته به نوع کاربرد این سنگ شکن در شکل های ثابت، قابل حمل با چرخ وجود دارد.

قیمت دستگاه سنگ شکن فکی در شهر های مختلف کشور، متفاوت است و این تفاوت قیمت به عوامل مختلفی از جمله نزدیکی یا دور بودن به کارخانه و محل تولید، جنس و کیفیت دستگاه تولید شده، تجهيزات به کار رفته در آن،  فناوری و اطلاعات از پیش تعیین شده برای به کار بردن در صنعت معدن، که نیاز به طراحی دقیق و بدون خطایی دارد که وجود یک قصور و کوتاهی ممکن است خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

دستگاه سنگ شکن و کاربرد آن

سنگ شکن دستگاهی است که برای کم کردن میزان سنگ های بزرگ و ناهماهنگ در سنگ های کوچک تر ساخته شده است. حتی این دستگاه می تواند برای تغییر شکل و یا تغییر اندازه ی مواد زائد استفاده شود تا کار بازیافت را راحت تر کند.

این دستگاه دو سطح موازی و یا مماس دارد که توسط این سطوح فشار مناسب را به سنگ یا جسم مورد نظر وارد می کند تا با خرد شدن مولکول های آن به اندازه استاندارد مورد نیاز برسد. در عملیات استخراج معادن از سنگ شکن ها استفاده می شود.

بسته به اندازه خرد شدن مواد اولیه سنگ شکن ها را طبقه بندی می کنند؛ سنگ های درشت با استفاده از سنگ شکن های اولیه و ثانویه خرد می شوند و سنگ شکن های سوم و کواترنر سنگ ها را به درجه بندی دقیق تری می رسانند. بعد از کار سنگ شکن ها در صورت نیاز به کاهش اندازه بیشتر از فرز استفاده می شود. مثلا یک خط پردازش در معدن ممکن است شامل یک ‌سنگ شکن باشد که توسط آسیاب و بعد اسیاب توپ تشکیل شده است.

مواد اولیه عمدتا توسط بیل مکانیکی یا کامیون در قیف سنگ شکن ریخته می شوند و این قسمت دارای این امکان است که ذرات کوچک را از دور خارج کند تا در ماشین های پایین دست کنترل شود و با این کار عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا