سنگ شکن فکی

فیلم تست دستگاه سنگ شکن فکی

دستگاه سنگ شکن فکی

در ابتدای خط خردایش سنگ های معدنی یا تولید شن و ماسه به منظور خرد کردن سنگ های بزرگ و تهیه خوراک ماشین آلات دیگر در ادامه خط ، یک سنگ شکن فکی قرار می گیرد. اندازه سنگ شکن فکی متناسب با مقیاس سنگ ورودی تعیین می شود. معمولا کاربرد آن در معدن های با سنگ های بسیار سخت میباشد ، مانند بستر رودخانه ها و…

نوشته های مشابه

کاربرد انواع سنگ شکن فکی

خردایش سنگ های معدنی در ابتدای خط یا تولید شن و ماسه به منظور خرد کردن سنگ های بزرگ و تهیه خوراک ماشین آلات دیگر در ادامه خط

کاربرد دیگر آن در معدن های با سنگ های بسیار سخت میباشد ، مانند بستر رودخانه ها و…

این سنگ شکن ها به دلیل قرار گرفتن در معرض سایش به گونه ای خاص طراحی شده؛ همچنین جنس قطعات تحت تماس با سنگ را در این دستگاه از فولاد های با کیفیت ازجمله فولاد منگنزی و فولاد منگنزی مولیبدن دار، ساخته می شود. این امر باعث افزایش عمر قطعات و کاهش استهلاک ناشی از کارکرد دستگاه می شود.

انواع سنگ شکن فکی از لحاظ فک

سنگ شکن فکی دارای دو صفحه ( فک ) صاف یا موجدار که یک فک ثابت و یک فک متحرک می باشد که سنگ ها توسط نیروهای فشاری یا برشی بین دو فک فشرده و خرد می شود. که به این صفحه ها شانه فک گفته می شود.

سنگ شکن فکی از لحاظ نحوه حرکت فک ها نسبت به هم به چند نوع متمایز می شود.

  • سنگ شکن فکی تک بازو
  • سنگ شکن فکی دو بازو یا مضاعف

سایز فک بوسیله ابعاد مستطیل دهانه بالای آن تعیین میگردد ، خردایش در میان فک ها، با تحت فشار قرار دادن و ضربه زدن به سنگ ها انجام می شود.

نیروی محرکه الکتروموتور از طریق تسمه به چرخ لنگرمنتقل شده و باعث می گردد که شانه فک متحرک با حرکت تناوبیبه سمت شانه فک ثابت حرکت نموده و در این فرایند سنگ ها خرد می شوند، سپس فک متحرک از طریق چرخش شفت لنگدار و کشش میله عصایی از فک ثابت فاصله گرفته و درنهایت سنگ های خرد شده تخلیه می گردد.

در ساخت قطعات فک شامل : پیچ و مهره ماردون ، پیچ های یاتاقان ، پیچ های یاتاقان ، پیچ های مهار شانه فک و عصایی از فولاد خاص استفاده گردیده تا در بارگذاری های سنگین ، عمر بالایی داشته باشند.

بغل بند سنگ شکن فکی از فولاد ضد سایش اس تی ۵۲ استفاده می شود که نسبت بغل بندی های معمولی دارای مقاومت و طول عمر بیشتری هستند.

نظر به اینکه به طور کامل، مشخصات ظاهری دستگاه سنگ شکن فکی را برای شما بیان کردیم، اما وجود یک تصویر یا فیلم از دستگاه این تصویر سازی را قوی تر خواهد کرد،  به همین منظور،  فیلم تست دستگاه سنگ شکن فکی را برای شما تهیه کرده ایم تا با مشاهده آن،  به طور کامل از جزئیات و نحوه عملکرد دستگاه مطلع شوید.

ویژگی های کلی سنگ شکن فکی

  • قدرت و ظرفیت بالا در خردایش سنگ ها
  • شانه فک ، بغل بند ها و دیگر قطعات سایشی ساخته شده از جنس فولاد منگنزی
  • ساختمان مستحکم و مقاومت بالا
  • یک دست بودن بار خروجی
  • قابلیت تنظیم دهانه خروجی
  • طراحی زیبا و عملکرد مطمئن
  • تعویض سریع و آسان قطعات یدکی
  • راندمان بالا و کاهش هزینه نگهداری با داشتن سیستم روغن کاری 

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا