سنگ شکن معدن

شرکت تولیدی انواع سنگ شکن آسیا ماشین

سنگ شکن معدن

انواع ماشین آلات معدن دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند دستگاه سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن ضربه ای، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هر یک بسته به جنس مواد دارد. سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارد و مواد به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر سنگ شکن تخلیه می شوند و به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شود.

نوشته های مشابه

تولید کنندگان این صنعت با استفاده از طراحی های منحصر به فرد و متنوع، بهترین و خط کامل ترین ماشین آلات معدنی جهان را تولید می کنند که با مکانیزم های بسیار قوی، قابلیت خردایش در ابعاد مختلف و اندازه های گوناگون را دارند و همچنین می تواند انواع سنگ های معدنی و مواد آلی و سنگ های ساختمانی را تا حدود ۲۰۰ میلی متر و در حد شن و ماسه خرد کردن و مواد اولیه برای تولید انواع موزاییک را فراهم کنند.

خط کامل ماشین آلات معدنی در هر منطقه ای بنا به درخواست و تقاضای بازار تولیداتی را جهت رفع نیاز بازار ارائه می دهند. خط تولید ماشین آلات معدنی در کشور ایران از سری خطوط تولید است که همواره در حال گردش است و تلاش بر این است که همگام با تکنولوژی روز دنیا تولیداتی را روانه بازار فروش کنند.

چند نمونه از سنگ شکن

سنگ شکن چرخشی معمولاً از دو مخروط ناقص تشکیل شده است که مخروط خارجی بدنه ثابت و مخروط میانی هسته مرکزی این سنگ شکن را تشکیل می دهد و در اصل در هر حالت مشابه سنگ شکن فکی عمل می کنند.

دستگاه سنگ شکن معدن استوانه ای که به وسیله یک یا چند استوانه سنگین با سطح صاف یا آجدار صورت می گیرد. حرکت استوانه ای روبرو از خلاف جهت یکدیگر و سرعت چرخشی آنها مساوی یا نزدیک به هم است. فاصله بین استوانه ها قابل تنظیم است و اساس کار این سنگ شکن ها بر مبنای اصطکاک بین سنگ و استوانه ها استوار است. باید توجه داشت که این سنگ شکن ها از نظر تعداد غلطک ها متنوع هستند.

سنگ شکن ضربه ای که از تجهیزات معدنی است و در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت سنگ شکن ضربه ای یا چکشی نوعی از سنگ شکن ها است که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند

مجموعه آسیا ماشین

گروه صنعتی آسیا ماشین یکی از فعالترین تولید کنندگان در زمینه طراحی، تولید و عرضه ماشین آلات خردایش و فرآوری مواد معدنی از جمله دستگاه های تاسیسات سنگ شکن و ماسه شویی در ظرفیت های مختلف است. این مجموعه همچنین توانایی تولید ماشین آلات و خط تولیدی کامل کارخانجات آسفالت، گچ و بتن آماده را داراست. به لطف الهی این شرکت با داشتن کادری از مهندسین و متخصصین ماهر، کارآزموده و متعهد بالاترین سطح کیفی و دانش فنی را برای استفاده در کارخانه خود فراهم کرده است.

آسیا ماشین با دارا بودن سابقه فعالیت بیش از 29 ساله، در پروژه های عمرانی با پیمانکاران بزرگ همکاری داشته و ماشین آلات خود را به بسیاری از کشورهای منطقه صادر می نماید. از جمله کشورهایی که تا کنون در لیست مقاصد صادراتی آسیا ماشین قرار گرفته اند، عبارتند از: جمهوری آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان و حتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس. عمده همکاری های صورت گرفته با معادن و کارخانه های شناخته شده خاورمیانه است. که از مهمترین دلایل فراهم سازی زمینه این همکاری ها، می توان به بالا بودن کیفیت تولید و مقرون به صرفه شدن قیمت نهایی اشاره کرد.

مجموعه آسیا ماشین با همیت شبانه روزی در حال حاضر جزو برترین کارخانه های ایران است. این شرکت با دارا بودن دو کارخانه مجزا در داخل شهر اردبیل و شهرک صنعتی شماره 2 این استان، توانایی پاسخگویی بسیار مناسبی برای سفارشات مختلف را فراهم کرده است. در حال حاضر هر دو بخش از این مجموعه به صورت کامل و با ظرفیت نهایی در حال فعالیت بوده و توانسته است که بخش بسیار بزرگی از نیاز داخلی را پاسخگو باشد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا