سنگ شکن کوبیت

چکش سنگ شکن کوبیت

چکش سنگ شکن

چکش سنگ شکن کوبیت برای دستگاه های جدید و یا دست دوم اورهال شده چند است؟ قطعات یدکی سنگ شکن ها را از کدام شرکت معتبر ایرانی می توان خرید کرد؟

نوشته های مشابه

سنگ شکن ضربه ای یا اصطلاحاً کوبیت یکی از تجهیزات معدنی است که در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد و از سنگ شکن ها است. در واقع سنگ شکن کوبیت نوعی از سنگ شکن های ضربه ای یا چکشی است که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند.

کاربرد سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت جهت خرد کردن مصالح کوهی و یا رودخانه ای در سایز های ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر به کار می روند. سنگ شکن کوبیت از یک روتور که دارای ۲ تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند، تشکیل شده است. نقش پره های چکشی یا همان چکش کوبیت پرتاب قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی) به طرف جدار داخل سنگ شکن (سندان کوبیت یا بغل بند کوبیت) است. با چرخش روتور و پرتاب سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد.

دستگاه سنگ شکن کوبیت در اپل خط تولید قرار می گیرد. پروسه خردایش در سنگ شکن های آسیاب با دروان چکش های موجود در دستگاه و چرخش آنها و کوبیدن و روتور روی سندان انجام می پذیرد. مکانیزم انواع سنگ شکن آسیاب، با ضربات مکرر چکش و برخورد ذرات با هم و برخورد با دیواره محفظه انجام می پذیرد.

چکش سنک شکن کوبیت به قاب دستگاه سنگ شکن کوبیت توسط صفحات فولاد جوش داده می شود. در قاب فولاد منگنزی وجود دارد که در صورت استهلاک و اصطهلاک قابلیت جایگزینی دارد. با تغییر میله می توان سایز مواد خروجی را تغییر داد. فاصله بین میله و روتور قابل تنظیم است و در دستگاه های سنگ شکن کوبیت دیسک و چکش قابل تعویض هستند و به خاطر طراحی خاص آنها بازده بالا و قابلیت سرویس دارند.

مرکز فروش قطعات کوبیت

یکی از بهترین خدماتی که یک‌ تولید کننده دستگاه کوبیت می تواند برای مشتریان خود ارائه کند، تأسیس یک مرکزی جهت فروش قطعات کوبیت است که خدماتی را به عنوان خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا در صورت بروز هرگونه مشکلات در محصولات خود، با مراجعه به این مرکز فروش قطعات کوبیت و با استفاده از این نوع خدمات مشکل محصول مورد نظر رفع شود.

یکی از این خدماتی که در این مرکز فروش قطعات کوبیت برندهای مختلف تولید کننده های دستگاه کوبیت است، که ارائه می شود. بدین صورت که در صورت خراب شدن یکی از قطعات دستگاه کوبیت، به صورت تکی و یا در تعداد مختلف، قطعات جایگزین را به فروش می رسانند تا هم مشکل خرابی دستگاه کوبیت رفع شود و هم از این خدمات بهره مند شوند.

برای فروش قطعات کوبیت، نمایندگی و مراکز فروشی به صورت رسمی راه اندازی شده تا ضمن خرید راحت و دسترسی آسان به این قطعات، از اصل و با کیفیت بودن قطعات به فروش رفته مطمئن باشند. معمولاً مرکز فروش قطعات کوبیت، توسط شرکت های تولید کننده نظارت می شود تا جنس اصل با کیفیت و قیمت اعلام شده از سوی تولید کننده ارائه شود.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا