سنگ شکن کوبیت

فروشگاه عرضه کوبیت سنگ شکن

سنگ شکن کوبیت

هر یک از محصولات صنعتی تولید داخل و خارج در صورت عدم نوسانات قیمت در بازار، آب نرخ و قیمت ثابتی برخوردار هستند که تولید کنندگان داخلی و خارجی با تنظیم بازار و تولید در تعداد مورد نیاز، میزان عرضه و تقاضا را ثابت نگه داشته اند تا از افزایش قیمت ها جلوگیری شود. اما در طی ماه های اخیر و با افزایش نرخ ارز و در مقابل افزایش قیمت قطعات که به صورت عمده و خرده وارد کشور می شدند و در تولیدی های صنعتی داخل کشور مونتاژ شده و روانه بازار فروش می شدند.

نوشته های مشابه

در حال حاضر قیمت دستگاه سنگ شکن کوبیت با توجه به مونتاژ داخل و یا خارج بودن متفاوت است و تولید کنندگان داخلی در تلاش هستند تا با وارد کردن بهترین قطعات دستگاه های سنگ شکن، با کیفیت ترین دستگاه های سنگ شکن کوبیت و نمونه های مختلف را مونتاژ کرده و روانه بازار فروش کنند.

هم اکنون فروشگاه های مختلفی آماده عرضه سنگ شکن کوبیت در بازار هستند که با توجه به برند تولیدی و کیفیت و ابعاد و مدل های مختلف در سطوح متفاوتی معامله می شود. قیمت خرید و فروش این نوع دستگاه سنگ شکن در فروشگاه های حضوری معامله می شود.

دستگاه سنگ شکن ضربه ای

سنگ شکن ضربه ای یا کوبیت یکی از تجهیزات معدنی است که در مرحله اول از فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ شکن کوبیت نمونه ای از سنگ شکن های ضربه ای یا چکشی است که به عنوان سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند.

سنگ شکن کوبیت جهت خرد کردن مصالح کوهی و یا رودخانه ای در سایز های ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر به کار می روند. سنگ شکن کوبیت از یک روتور که دارای ۲ تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند، تشکیل شده است. نقش پره های چکشی یا همان چکش کوبیت پرتاب قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی) به طرف جدار داخل سنگ شکن (سندان کوبیت یا بغل بند کوبیت) است. با چرخش روتور و پرتاب سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد.

بر روی جداره سنگ شکن کوبیت تعدادی سپر آجر دار از آلیاژ های ضد سایش نصب شده است که نقش ضد مانع را ایفا می کنند و قطعات بار ورودی بر اثر برخورد با آنها خرد می شوند، سرعت حرکت پره ها ۱۵ تا ۵۰ دور در ثانیه است. در سنگ شکن کوبیت دانه بندی بار خروجی به راحتی توسط سیستم رگلاژ سنگ شکن کوبیت قابل تنظیم است. همچنین این نوع سنگ شکن ها دارای دو نوع هیدرولیکی ( جک دار) و ساده ساخته شده است.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا