سنگ شکن آسیاب

آسیاب سنگ شکن چکشی قدرتمند

سنگ شکن قدرتمند

آسیاب سنگ شکن چکشی قدرتمند و غول پیکر با بهترین خروجی و کیفیت ایده آل در بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع ماشین آلات خردایش معدنی قیمت گذاری شد.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن آسیاب از انواع سنگ شکن های ثابت است که در اپل خط تولید قرار می گیرد. پروسه خردایش در سنگ شکن های آسیاب با دروان چکش های موجود در دستگاه و چرخش آنها و کوبیدن و روتور روی سندان انجام می پذیرد. مکانیزم انواع سنگ شکن آسیاب، با ضربات مکرر چکش و برخورد ذرات با هم و برخورد با دیواره محفظه انجام می پذیرد.

خرد کردن کانی ها و سنگ ها با ابعاد کمتر از ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر و تبدیل آنها به ماسه و شن برای ساخت لوازم ساختمانی مثل موزائیک سازی و … استفاده می شود. سنگ شکن های آسیاب اکثراً برای خرد کردن سنگهایی مانند:

  •  گچ
  • نمک
  • آهک
  • کریستال
  • و …

جنس سنگ شکن ها

قاب دستگاه سنگ شکن آسیاب چکشی قدرتمند توسط صفحات فولاد جوش داده می شود. در قاب فولاد منگنزی وجود دارد که در صورت استهلاک و اصطهلاک قابلیت جایگزینی دارد. با تغییر میله می توان سایز مواد خروجی را تغییر داد. فاصله بین میله و روتور قابل تنظیم است و در دستگاه های سنگ شکن آسیاب چکشی قدرتمند دیسک و چکش قابل تعویض هستند و به خاطر طراحی خاص آنها بازده بالا و قابلیت سرویس دارند.

از مدل های مختلف، آسیاب چکشی قدرتمند و یا سنگ شکن چکشی از مدل آسیاب است و از این گروه در خطوط ساخت پودرهای میکرونیزه و پودر سنگ و کارخانه فرآوری کک و کود آلی و همچنین صنایع گچ و آهک سازی کاربرد دارند.

مدل آسیاب چکشی قدرتمند تشکیل شده از یک بدنه بیرونی و یک بدنه داخلی قابل مونتاژ در صورت ساییده شدن طی مدت کار بالا است که تمام قطعات با روتور داخل آن قرار می گیرند. هر اسباب چکشی قدرتمند شامل چند تعداد صفحه قابل ریگلاژ با روتوری قابل مونتاژ بوده که وظیفه خردایش مواد را بر عهده دارند. صفحه های ضد سایش که توسط نافی به شفت مرکزی متصل است، قرار دارند. آسیاب چکشی قدرتمند در سایز های مختلف جهت تولید پودر تا مش ۱۰۰ برای انواع سنگ های معدنی تا سختی ۴ موس کاربرد دارد.

دستگاه مخصوص سنگ های سخت

در صنعت معدن و ساختمان سازی، معمولا هنگام استخراج سنگ های سخت، از قویترین و قدرتمندترین دستگاه های سنگ شکن و آسیاب استفاده می کنند تا نتیجه بهتری دریافت کنند.

هدف از دستگاه های قدرتمند همان انواع مختلف سنگ شکن ها، دستگاه های آسیاب است که در مرحله خردایش سنگ های سخت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین دستگاه های مخصوص سنگ های سخت، دستگاه آسیاب چکشی قدرتمند است که با استفاده از صفحه های قدرتمند عمل خردایش انواع مختلف سنگ های سخت را بذ عهده دارد.

در واقع باید گفت، دستگاه آسیاب چکشی قدرتمند، نمونه بارز جهت خردایش سنگ های سخت است که بسیار در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و اکثرا سنگ های که سختی بالایی دارند را با این نوع دستگاه تبدیل به مصالح مورد استفاده می شود.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا