ماسه ساز

دستگاه ماسه ساز خرگوشی جدید

ماسه ساز خرگوشی

دستگاه ماسه ساز خرگوشی جدید را با پایین ترین قیمت کارخانه به صورت اقساطی و دراز مدت خریداری کنید. انواع نمونه سنگ شکن روز دنیا در این کارخانه تولید می شود.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن ماسه ساز برای تولید شن و ماسه در اندازه های مشخص و تعیین شده استفاده می شود و مواد اولیه ورودی را با درصد معینی شکسته و تبدیل به ماسه می کند. نحوه نصب شاسی ها امکان استفاده از آنها در سه جهت فراهم می کند. در ضمن به راحتی می توان دستگاه سنگ شکن ماسه ساز را نصب و بهره برداری کرد. این نوع دستگاه های سنگ شکن ماسه ساز از یه دریچه کارهای فوق را انجام می دهد، همچنین ضربه گیر های دستگاه مانع ارزش و اسب دیدن دستگاه می شود.

ویژگی های انواع ماسه ساز

انواع دستگاه ماسه ساز دارای قابلیت های گوناگونی هستند. ماسه ساز خرگوشی جدید با ساختار چکشی عمل خردایش را انجام می دهند. دستگاه ماسه ساز خرگوشی جدید نوع دیگری از ماسه ساز ها است که محور چکش های آن به صورت عمودی است و به عنوان ماسه ساز شفت عمودی نیز معروف است. فرآیند خردایش ماسه ساز خرگوشی جدید حاصل از برخورد چکش های در حال چرخش حول محور عمودی با بار است. در حالت کلی دستگاه ماسه ساز خرگوشی دارای دو نوع شفت کلفت و شفت نازک ساخته می شوند.

استفاده از هرکدام از دستگاه ها بسته به درخواست است اما در حال حاضر دستگاه ماسه ساز خرگوشی جدید بسیار پر طرفدار است. ورودی این دستگاه ۵/۲ سانتی متر است و سه دریچه جانبی دارد که باعث سهولت در امر تعمیرات می گردد.

ظرفیت ورودی ماسه ساز خرگوشی جدید حدود ۲۵ الی ۳۰ تن در ساعت سنگ ۲۰_۵۰ میلی متر است و حدود ۷۰ درصد بال خروجی دستگاه ۰_۶ میلی متر است. مشخصات دستگاه ماسه ساز خرگوشی جدید شامل موارد زیر است:

  • قدرت موتور 75Hp
  • وزن ۴۵۰۰ کیلو گرم
  • ظرفیت اسمی25t/h
  • تعویض قطعات در حداقل زمان
  • عملکرد بدون ارزش دستگاه با استفاده از ضربه گیرهای مخصوص
  • استقرار و نصب راحت دستگاه
  • چکش های ریخته شده از جنس منگنز و منگنز مولیبدن دار
  • قیف خروجی ضد سایش

انواع دستگاه ماسه ساز

در حال حاضر در کشور چندین تولید کننده های در زمینه تولید انواع دستگاه های ماسه ساز در ابعاد و سایز های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

تولید کنندگان مختلف ماسه ساز با هدف طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع مصالح ساختمانی و ماشین آلات مربوط به ساخت و ساز، انواع دستگاه های ماسه ساز مشغول به فعالیت هستند.

انواع دستگاه ماسه ساز دو طرفه در ابعاد و خروجی تا ظرفیت ۳۵۰ تن در ساعت است. ماسه ساز چکشی یا ضربه ای که با ظرفیت تولید ماسه در با خروجی و ورودی سه جهته با قابلیت تولید ۲۰۰ تن ماسه در ساعت یکی دیگر از بهترین های این صنعت محسوب می شود.

انواع ماسه ساز عمودی و چکشی با خروخی و ابعاد ۲۲ میلی متر که در طرح های اروپایی طراحی و ساخته می شوند و در بهره برداری به هنگام تولید انواع ماسه به کار برده می شوند. اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه و تولید انواع ماسه را برای ساختمان سازی دارید حتما قبل از استفاده، از انواع دستگاه ماسه ساز اطلاعاتی را بدست آورده و سپس اقدام کنید.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا