سنگ شکن هیدروکن

تولید کننده سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن

به طور معمول تولید کنندگان، جهت حذف سودهای واسطه گران و دلالان، امکان عرضه مستقیم دستگاه آلات معدنی و سنگ شکن را در بازار های داخلی برای مشتریان این محصول فراهم کرده اند و مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به محل های رسمی که از سوی شرکت ها راه اندازی شده دستگاه سنگ شکن را به صورت عرضه مستقیم در بازار های داخلی خریداری کنند.

نوشته های مشابه

کارخانه های متعددی تولید کننده انواع دستگاه آلات سنگ شکن از جمله سنگ شکن هیدروکن در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید کننده دستگاه آلات معدنی در جهان محسوب می شوند. تولید انواع دستگاه معدنی خارجی و ایرانی با برندهای معروف و شناخته شده به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

اغلب کارخانه‌ های تولید کننده انواع دستگاه آلات معدنی و سنگ شکن در سراسر جهان به صورت روزانه یا هفتگی سقفی برای تولیدات خود در نظر می گیرند و این تولیدات بر اساس عرضه مستقیم دستگاه آلات در بازار انجام می گیرد.

اجزای سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن از دو قطعه‌ی اصلی منتل کانکیو هیدروکن در کنار دیگر قطعات هیدروکن تشکیل یافته است. کانکیو یک قطعه‌ی ثابت در هیدروکن است و منتل نیز به‌صورت چرخشی و خارج از محور خود عمل می‌کند. با باز و بسته شدن دهانه‌ی منتل، حجم بار خروجی تعیین شده و عملیات خردایش در دستگاه انجام می‌شود. فاصله بین منتل کانکیو دستگاه در طی عملیات خردایش می‌تواند کم شده و میزان ریز بودن شن و ماسه را نیز تعیین کند. منتل هیدروکن روی شفت اصلی قرار می‌گیرد و شفت نیز یکی از قطعات تاپ شل هیدروکن محسوب می‌شود.

مقاومت دستگاه هیدروکن

کلیه قطعات به‌کار رفته دستگاه در قسمت ورودی که باهم در ارتباط هستند و سنگ‌ها با آنها تماس دارند از فولاد مرغوبی تولید شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار ناشی از خرد کردن سنگ‌ها دارند. این قطعات با دوام و مقاومت بالای خود می‌توانند عمر خوبی داشته باشند و طول عمر دستگاه را افزایش دهند.

این سنگ‌ شکن‌ها دارای یک تانک روغن هیدرولیک می‌باشند که به‌عنوان یک ماده و سیال خنک‌کننده برای خنک‌کردن قطعات موتوری دستگاه استفاده می‌شود و اگر روغن آن را در مدت‌زمان مشخصی تعویض کنید هیچ‌گاه فشار و حرارت‌های تولید شده توسط قطعات مختلف و موتور دستگاه نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند و به دلیل وجود روغن مرغوب درون دستگاه قطعات به‌خوبی و نرمی حرکت خود را انجام می‌دهند؛ البته ناگفته نماند که هیدروکن‌های دارای مخازن روغنی بیشتر برای مناطقی استفاده می‌شوند که آب‌وهوای گرم و خشک دارند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا