سنگ شکن معدن

ماشین سنگ شکن معدن ماسه

ماشین سنگ شکن

ماشین سنگ شکن معدن ماسه با انواع مدل و ابعاد و قدرت فوق العاده آغاز به تولید شد. بزرگترین کارخانه عرضه انواع ماشین آلات صنعتی افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن معدن ماسه در معادنی که تمایل به تولید ماسه بیشتری داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرند  و قابلیت ها و ظرفیت های مختلفی از آنها موجود است که در جهت خرد کردن مواد غیر چسبنده خشک و تا استحکام MP 450 از قبیل کوارتز، بازالت، آهک، گرانیت و دیگر سنگ های معدنی به کار می رود که در دونوع پاکتی و خرگوشی، راک آمد راک ساخته و تولید و روانه بازار فروش می شود.

نحوه نصب سنگ شکن

ماشین سنگ شکن معدن ماسه به منظور تولید شن و ماسه در اندازه های معین و ریز استفاده می شود و مواد اولیه ورودی را با درصد معینی شکسته و تبدیل به ماسه می کند. نحوه نصب شاسی ها امکان استفاده از آنها در سه جهت فراهم می کند. در ضمن به راحتی می توان دستگاه سنگ شکن معدن ماسه را نصب و بهره برداری کرد.

این نوع ماشین های سنگ شکن معدن ماسه از یک دریچه کارهای فوق را انجام می دهد، همچنین ضربه گیر های دستگاه مانع ارزش و اسب دیدن دستگاه می شود. ورودی آن برای سنگ های سایز صفر تا ۲۵۰ میلی متر مناسب بوده و خروجی آن بین صفر تا ۶ میلی متر است و بار تولید مفید این دستگاه در هر ساعت ۲۵ تن است. مشخصات کلی انواع ماشین سنگ شکن معدن ماسه که در بین آنها مشترک است موارد زیر را شامل می شود:

  • عمر بالای قطعات به دلیل سایش پایین آنها
  • تعویض آسان قطعات
  • درصدد بالای مصالح زیر ۵ میلی متر
  • نصب و راه اندازی آسان
  • ظرفیت ۵۰ تا ۱۴۰ تن در ساعت
  • یه دریچه برای تعویض آسان قطعات سایشی
  • لرزه گیرهای مخصوص برای جلوگیری لرزش

انواع دستگاه آلات مورد نیاز معدن ماسه

انواع دستگاه آلات مورد نیاز معدن شن و ماسه دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند دستگاه سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن ضربه ای، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هر یک بسته به جنس مواد دارد. سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارد و مواد به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر سنگ شکن تخلیه می شوند و به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شود.

سنگ شکن فکی از نمونه دستگاه االات مورد نیاز معدن واسه است که از نوع سنگ شکن های اولیه است که در معادن ماسه  مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ شکن های فکی از یک فک ثابت و از یک فک متحرک تشکیل شده است. حرکت فک متحرک از طریق یک شافت خارج از مرکز که توسط سمهه به موتور متصل است تامین می شود.

یکی دیگر از دستگاه آلات مورد نیاز معدن ماسه، دستگاه استوانه ای که به وسیله یک یا چند استوانه سنگین با سطح صاف یا آجدار صورت می گیرد. حرکت استوانه ای روبرو از خلاف جهت یکدیگر و سرعت چرخشی آنها مساوی یا نزدیک به هم است. فاصله بین استوانه ها قابل تنظیم است و اساس کار این سنگ شکن ها بر مبنای اصطکاک بین سنگ و استوانه ها استوار است. باید توجه داشت که این سنگ شکن ها از نظر تعداد غلطک ها متنوع هستند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا