ماسه ساز

دستگاه سنگ شکن ماسه ساز

دستگاه ماسه ساز

دستگاه سنگ شکن ماسه ساز در دو مدل ساده و دوطرفه توسط کارخانه بزرگ ایرانی و شرکت های خارجی تولید می شود. قیمت و کیفیت هر کدام از دستگاه مشخص شده است.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن ماسه ساز در معادنی که تمایل به تولید ماسه بیشتری داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت ها و ظرفیت های مختلفی از آنها موجود است. این دستگاه پس سنگ شکن فکی و سنگ شکن کوبیت در جهت خرد کردن مواد غیر چسبنده خشک و تا استحکام MP 450 از قبیل کوارتز، بازالت، آهک، گرانیت و دیگر سنگ های معدنی به کار می رود که در دونوع پاکتی و خرگوشی، راک اند راک ساخته، تولید و روانه بازار فروش می شود.

دستگاه سنگ شکن ماسه ساز به منظور تولید شن و ماسه در اندازه های معین و ریز استفاده می شود و مواد اولیه ورودی را با درصد معینی شکسته و تبدیل به ماسه می کند. نحوه نصب شاسی ها امکان استفاده از آنها در سه جهت فراهم می کند. در ضمن به راحتی می توان دستگاه سنگ شکن ماسه ساز را نصب و بهره برداری کرد. این نوع دستگاه های سنگ شکن ماسه ساز از یه دریچه کارهای فوق را انجام می دهد، همچنین ضربه گیر های دستگاه مانع ارزش و اسب دیدن دستگاه می شود. ورودی آن برای سنگ های سایز صفر تا ۲۵۰ میلی متر مناسب بوده و خروجی آن بین صفر تا ۶ میلی متر است و بار تولید مفید این دستگاه در هر ساعت ۲۵ تن است.

مشخصات فنی ماسه ساز

هر کدام از سنگ شکن ها دارای نقاط ضعف و قوت مشخصی هستند. از لحاظ فنی برای هر بخش از کار یک معدن نیز دستگاه مخصوص به خود نیاز است. مشخصات کلی انواع دستگاه سنگ شکن ماسه ساز که در بین آنها مشترک است موارد زیر را شامل می شود:

  • عمر بالای قطعات به دلیل سایش پایین انها.
  • تعویض آسان قطعات.
  • درصدد بالای مصالح زیر ۵ میلی متر.
  • نصب و راه اندازی آسان.
  • ظرفیت ۵۰ تا ۱۴۰ تن در ساعت.
  • یه دریچه برای تعویض آسان قطعات سایشی.
  • لرزه گیرهای مخصوص برای جلوگیری لرزش.

تولید کننده انواع دستگاه ماسه ساز

انواع دستگاه ماسه ساز دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند ماسه ساز خرگوشی و ماسه ساز دو طرفه که با ساختار چکشی عمل خردایش را انجام می دهند. در حال حاضر در کشور تولید کننده های قدرتمند در زمینه تولید انواع دستگاه های سنگ شکن و ماسه ساز مشغول به فعالیت هستند که از میان آنها به چند تعداد اشاره می کنیم.

گروه صنعتی آسیا ماشین با هدف طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع مصالح ساختمانی و ماشین آلات مربوط به ساخت و ساز، انواع دستگاه های سنگ شکن و ماسه ساز، دانه بندی شن و ماسه و غیره مشغول به فعالیت است. شرکت های خارجی، دیگر تولید کنندگان انواع دستگاه ماسه ساز در این زمینه است که انواع مختلفی از دستگاه ماست ساز را تولید و در معرض فروش قرار می دهد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا