ماسه ساز

دستگاه ماسه ساز دو طرفه آسیا ماشین

دستگاه ماسه ساز

کوبیت دو طرفه یا دستگاه ماسه ساز دوطرفه آسیا ماشین برای خردایش سنگ های کوهی و سنگ های نرم مناسب است، اندازه سنگ ورودی آن بـین ۰ تا ۱۵۰ میلی متر بوده و اندازه سنگ خروجی بین ۰ تا ۸ میلی متر است.

نوشته های مشابه

ماسه‌ساز پاکتی یا ماسه ساز دو طرفه آسیا ماشین یکی دیگر از انوع دستگاه های سنگ ‌شکن‌ خانواده‌ی کوبیت است که در شرکت های تولید کننده در داخل و خارج از کشور ساز تولید می‌شود و دارای دو نوع چهار و شش چکش است. اصول خردایش این ماسه ساز نیز بر اساس فرآیند خردایش کوبیت است، اما تغییراتی در آن صورت گرفته است تا میزان تولید ماسه بهینه شود.

این تغییرات شامل عملکرد چکش‌ های ماسه ساز پاکتی یا ماسه ساز دو طرفه آسیا ماشین که نهایتا با برداشتن بارهای بزرگ از کف دستگاه و کوبش دوباره‌ی آن، میزان برگشتی را کاهش داده و تولید ماسه را افزایش می‌دهد. دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه عموما برای بهبود فرایند دانه‌بندی در معادن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساز و کار دستگاه های ماسه ساز دو طرفه

سازوکار چکش‌های دستگاه ماسه‌ساز به گونه‌ای است که چکش‌ها حول محوری افقی می‌چرخند و بار را به سندان می‌کوبند. سندان‌ها نیز ریخته‌گری بوده و بسیار محکم هستند. دستگاه ماسه ساز دو طرفه آسیا ماشین به جای یک طرف سندان، در هر دو طرف سندان دارد و این موجب می‌شود که ماسه‌ی بیشتری تولید شود. بدین ترتیب عمل خردایش صورت گرفته و دانه‌بندی به بهترین شکل انجام می‌گیرد.

دستگاه ماسه‌ساز پاکتی یا دو طرفه یک سنگ‌شکن ثانویه محسوب می‌شود، که نمونه‌ی آن توسط مهندسان مجرب آسیا ماسه ساز طراحی شده و پس از طی تمامی مراحل کنترل کیفی به مرحله‌ی تولید رسیده است. تجارب متخصصین تولید کننده انواع ماسه ساز و دقت در طراحی، ساخت، و استفاده از بهترین تجهیزات موجب شده است که ماسه ساز جدید دو طرفه یکی از بهترین ها در میان انواع دستگاه های ماسه ساز باشد.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه ماسه ساز دو طرفه آسیا ماشین

ویژگی های دستگاه ماسه ساز دو طرفه آسیا ماشین:

  • تناژ تولیدی بیشتر نسبت به دیگر ماسه ساز ها.
  • بهره گیری از ظرفیت کامل چکش ها.
  • تاییدیه کنترل کیفی بدون کوچکترین خطا با تلرانس ابعادی و دینامیکی کم.
  • دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه با داشتن دو سندان در دو طرف، میزان ماسه‌ی تولیدی را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. شفت دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه همانند انواع کوبیت حول محور افقی در چرخش است. دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه  در معادنی که نیاز به تولید ماسه‌ی 0-6 بالاتری دارند، کاربرد بسیاری دارد. سندان‌های ماسه‌ساز دو طرفه به صورت یکپارچه و ریخته‌گری هستند.

سفارش تولید انواع دستگاه آلات معدنی

کارخانه های متعددی در تولید انواع دستگاه آلات معدنی مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید ماشین آلات و سنگ شکن های معدنی هستند. تولید و ساخت انواع دستگاه آلات معدنی در کارخانه های داخل کشور به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

برخی از کارخانه‌ های تولید کننده انواع دستگاه آلات معدنی علاوه بر تولید روزمره خود، تولیداتی را به صورت سفارش از مشتریان در تعداد نامحدود و محدود را نیز پذیرا هستند و انواع دستگاه آلات متعددی را در کارخانه تولید کننده با گرفتن سفارش برای بازار مصرف تولید کرده و این گونه نیز خدماتی را به مشتریان این محصول خاص ارائه می دهند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا