ماسه ساز

قیمت دستگاه ماسه ساز دو طرفه

ماسه ساز دو طرفه

قیمت دستگاه ماسه ساز دو طرفه برای سال 1400 اعلام شد. جهت مشاهده جزئیات انواع ماشین آلات و قیمت ها می توانید با مرکز فروش تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

کوبیت دو طرفه یا دستگاه ماسه ساز دوطرفه برای خردایش سنگ های کوهی و سنگ های نرم مناسب است، اندازه سنگ ورودی آن بـین ۰ تا ۱۵۰ میلی متر بوده و اندازه سنگ خروجی بین ۰ تا ۸ میلی متر است.

ماسه ساز پاکتی یا ماسه ساز دو طرفه یکی دیگر از انوع دستگاه های خانواده سنگ شکن کوبیت است که در شرکت های تولید کننده در داخل و خارج از کشور ساز تولید می‌شود و دارای دو نوع چهار و شش چکش است. اصول خردایش این ماسه ساز نیز بر اساس فرآیند خردایش کوبیت است، اما تغییراتی در آن صورت گرفته است تا میزان تولید ماسه بهینه شود.

این تغییرات شامل عملکرد چکش‌ های ماسه ساز پاکتی یا ماسه ساز دو طرفه که نهایتا با برداشتن بارهای بزرگ از کف دستگاه و کوبش دوباره‌ی آن، میزان برگشتی را کاهش داده و تولید ماسه را افزایش می‌دهد. دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه عموما برای بهبود فرایند دانه‌بندی در معادن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سازوکار ماسه ساز

سازوکار چکش‌های دستگاه ماسه ساز دو طرفه به گونه ای است که چکش ها حول محوری افقی می چرخند و بار را به سندان می کوبند. سندان ها نیز ریخته گری بوده و بسیار محکم هستند. دستگاه ماسه ساز دو طرفه به جای یک طرف سندان، در هر دو طرف سندان دارد و این موجب می شود که ماسه ی بیشتری تولید شود. بدین ترتیب عمل خردایش صورت گرفته و دانه بندی به بهترین شکل انجام می گیرد.

دستگاه ماسه ساز پاکتی با دو طرفه یک سنگ شکن ثانویه محسوب می شود، که نمونه آن توسط مهندسان مجرب آسیا ماشین طراحی شده و پس از طی تمامی مراحل کنترل کیفی به مرحله تولید رسیده است. تجارب متخصصین تولید کننده انواع ماسه ساز و دقت در طراحی، ساخت و استفاده از بهترین تجهیزات موجب شده است که ماسه ساز دو طرفه یکی از بهترین ها در میان انواع دستگاه های ماسه ساز باشد.

ویژگی ماسه ساز دو طرفه

  • تولید فیلر بیشتر نسبت به انواع ماسه ساز ها.
  • تناژ تولیدی بیشتر نسبت به دیگر ماسه ساز ها.
  • بهره گیری از ظرفیت کامل چکش ها.
  • تاییدیه کنترل کیفی بدون کوچکترین خطا با تلرانس ابعادی و دینامیکی کم.

قیمت فعلی ماسه ساز دو طرفه: 400 تا 900 میلیون تومان

اسفند ماه 1399

فروش ارزان قیمت

دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه با داشتن دو سندان در دو طرف، میزان ماسه تولیدی را به میزان زیادی افزایش می دهد. شفت دستگاه ماسه ساز دو طرفه همانند انواع کوبیت حول محور افقی در چرخش است. دستگاه ماسه ساز دو طرفه در معادنی که نیاز به تولید ماسه‌ 0-6 بالاتری دارند، کاربرد بسیاری دارد. سندان‌های ماسه‌ساز دو طرفه به صورت یکپارچه و ریخته گری هستند.

جو بازار به گونه ای است که اغلب تولید کننده ها در تلاش هستند تا بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند. در حال حاضر دستگاه های معدنی ارزان قیمت  موجود در ایران بسیار زیاد است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. تلاش اکثر تولید کنندگان نیز تولید با کمترین میزان مصرف و فروش با ارزان ترین قیمت است تا همگان توانایی و قدرت خرید را داشته باشند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا