ماسه ساز

دستگاه ماسه ساز دو طرفه جدید

دستگاه ماسه ساز دو طرفه

دستگاه ماسه ساز دو طرفه جدید با آخرین تکنولوژی روز دنیا توسط گوره صنعتی آسیا ماشین طراحی شد. این دستگاه دارای بالاترین قدرت خردایش و مناسبت ترین قیمت است.

نوشته های مشابه

کوبیت دو طرفه یا دستگاه ماسه ساز دوطرفه جدید برای خردایش سنگ های کوهی و سنگ های نرم مناسب است، اندازه سنگ ورودی آن بـین ۰ تا ۱۵۰ میلی متر بوده و اندازه سنگ خروجی بین ۰ تا ۸ میلی متر است.

ماسه‌ساز پاکتی یا ماسه ساز دو طرفه جدید یکی دیگر از انوع دستگاه های سنگ ‌شکن‌ خانواده‌ی کوبیت است که در شرکت های تولید کننده در داخل و خارج از کشور ساز تولید می‌شود و دارای دو نوع چهار و شش چکش است. اصول خردایش این ماسه ساز نیز بر اساس فرآیند خردایش کوبیت است، اما تغییراتی در آن صورت گرفته است تا میزان تولید ماسه بهینه شود.

این تغییرات شامل عملکرد چکش‌ های ماسه ساز پاکتی یا ماسه ساز دو طرفه جدید که نهایتا با برداشتن بارهای بزرگ از کف دستگاه و کوبش دوباره‌ی آن، میزان برگشتی را کاهش داده و تولید ماسه را افزایش می‌دهد. دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه جدید عموما برای بهبود فرایند دانه‌بندی در معادن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مکانیزم عملکرد دستگاه

سازوکار عملکرد چکش‌های دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه جدید به گونه‌ای است که چکش‌ها حول محوری افقی می‌چرخند و بار را به سندان می‌کوبند. سندان‌ها نیز ریخته‌گری بوده و بسیار محکم هستند. مکانیزم دستگاه ماسه ساز دو طرفه جدید به جای یک طرف سندان، در هر دو طرف سندان دارد و این موجب می‌شود که ماسه‌ی بیشتری تولید شود. بدین ترتیب عمل خردایش صورت گرفته و دانه‌بندی به بهترین شکل انجام می‌گیرد.

دستگاه ماسه‌ساز پاکتی با دو طرفه جدید یک سنگ‌شکن ثانویه محسوب می‌شود، که نمونه‌ی آن توسط مهندسان مجرب آسیا ماشین طراحی شده و پس از طی تمامی مراحل کنترل کیفی به مرحله‌ی تولید رسیده است. تجارب متخصصین تولید کننده انواع ماسه ساز و دقت در طراحی، ساخت، و استفاده از بهترین تجهیزات موجب شده است که ماسه ساز جدید دو طرفه جدید یکی از بهترین ها در میان انواع دستگاه های ماسه ساز باشد.

ویژگی ماسه ساز دو طرفه

  • تولید فیلر بیشتر نسبت به انواع ماسه ساز ها
  • تناژ تولیدی بیشتر نسبت به دیگر ماسه ساز ها
  • بهره گیری از ظرفیت کامل چکش ها
  • تاییدیه کنترل کیفی بدون کوچکترین خطا با تلرانس ابعادی و دینامیکی کم

دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه جدید با داشتن دو سندان در دو طرف، میزان ماسه‌ی تولیدی را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. شفت دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه جدید همانند انواع کوبیت حول محور افقی در چرخش است. دستگاه ماسه‌ساز دو طرفه جدید در معادنی که نیاز به تولید ماسه‌ی 0-6 بالاتری دارند، کاربرد بسیاری دارد. سندان‌های ماسه‌ساز دو طرفه جدید به صورت یکپارچه و ریخته‌گری هستند.

بهترین دستگاه ماسه ساز

در حال حاضر، در صنعت ماشین آلات معدنی، دستگاه ماسه ساز خرگوشی، یک طرفه و دو طرفه جدید جزو بهترین و با کیفیت ترین نوع دستگاه ماسه ساز در میان انواع دستگاه های سنگ شکن و ماسه ساز هستند که چه از نظر کارآیی، چه از نظر تولید مواد و مصالح ساختمانی، قیمت و نحوه عملکرد دستگاه زبان زد است.

اگر چنانچه شما نیز در صنعت تولید انواع دستگاه ها و ماشین آلات معدنی سر و کار دارید حتما این محصول جدید را از نزدیک بررسی کنید.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا