ماسه ساز

قیمت سرند لرزشی ایرانی

سرند لرزشی

دستگاه سرند ایرانی یکی دیگر از دستگاه‌ های کارخانه ها از جمله معادن شن و ماسه می ‌باشد. دستگاه سرند برای تفکیک یا بیختن خاک از شن ماسه و یا دانه بندی شن در سایز های متفاوت کاربرد دارد. دستگاه سرند بیشتر در خطوط فرآوری کارخانه‌ ها مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. که همان‌ طور که می دانید این دستگاه برای خطوط شن و ماسه و معادن نیز کاربرد دارد، سرند در لغت به معنای غربال، خاکبیز تعریف شده است که با الک کردن متفاوت می‌ باشد. در واقع سرند وسیله ‌ای برای جدا کردن تمام ضایعات و مواد زائدی که ممکن است با مواد اصلی و اولیه مخلوط شده باشد، مورد استفاده قرارگیرد. دستگاه سرند در واقع تمام ناخالصی های موجود را جداسازی می‌ کند. دستگاه سرند می‌ تواند با توجه به نیاز کاربری شما جداسازی مواد را از چند میکرون تا چند سانتی متر انجام دهد.

نوشته های مشابه

ابعاد و اندازه سرند لرزشی

سرند لرزشی یا ارتعاشی نوعی دیگر دستگاه نام برده می ‌باشد. این نوع از سرند از یک یا دو محور لنگر و وزنه‌ های قابل تنظیم نصب شده و بر روی بلبرینگ ‌های بسیار قوی دربرابر رطوبت و گرد و غبار ساخته شده‌است که ارتعاشات دایره‌ای شکل بدنه را به فنرهای مارپیچ مخصوصی منتقل می ‌نماید. بدنه اصلی از فولاد مستحکم ساخته شده و قابلیت خوبی را برای نصب توری ایجاد کرده است که برای افزایش درصد تفکیک در دانه بندی مصالح، این نوع از سرند با شیب مناسب و متفاوت ساخته شده است.

قیمت دستگاه سرند لرزشی

قیمت دستگاه سرند لرزشی ایرانی که نوعی از این دستگاه است بر اساس میزان تولید و عملکرد سرند متفاوت است.  معمولا این دستگاه در بازار با قیمت نزدیک به قیمت بی واسطه و خرید مستقیم از کارخانه برای معادن تمام می شود. در حال حاضر به علت نوسانات شدید قیمت ها در بازار معاملات، امکان درج قیمت ثایت مهیا نیست و باید با واحد فروش تماس داشته باشید تا از آخرین قیمت های بازار مطلع شوید.

فرایند سرند توسط دستگاه سرند

همانطور که می‌دانید این فرآیند با توجه به نیاز که معادن و یا کارخانه ‌ها با توجه به نیازشان سفارش می‌ دهند. سرند در یک یا چند طبقه ساخته می ‌شود. از دستگاه سرند در بخش‌ های مختلف فرآوری جهت طبقه‌بندی و دانه‌بندی نمودن مواد خروجی و ورودی استفاده می‌ شود که به طور معمول جهت مواد درشت دانه و برای طبقه‌بندی مواد ریز کمتر از ۵۰۰ میکرون از هیدروسیلکون‌ ها می‌ توان بهره برد. دستگاه سرند جایگاه ویژه و کاربردی در معادن و کارخانجات دارد، در معادن سرند جهت جداسازی کانی ها، شن و ماسه مورد استفاده قرا می ‌گیرد. سرند برقی جایگزین الک یا سرند قرار گرفته و این تکنولوژی جدید باعث شده در هر ساعت چندین تن شن و ماسه به راحتی جداسازی شوند. نکته مهمی که دستگاه سرند می ‌توان به آن اشاره کرد سرند برای جلوگیری از اتلاف انرژی و برای بالا بردن بازدهی تولید، ظرفیت و کیفیت تولید نیز استفاده می ‌شود. برای اینکه شن و ماسه با ابعاد مشخص از جداسازی شوند سطح دستگاه سرند را شیبدار تولید می ‌کنند. موتور الکتریکی سرند که باعث نیروی محرکه دستگاه می ‌باشد، این کار را انجام می‌دهد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا