ماسه ساز

قیمت ماسه ساز سانتریفیوژ ایرانی

قیمت ماسه ساز

سانتریفیوژ دستگاهی است که از آن برای چرخاندن مواد با سرعت بالا استفاده می‌شود. دانشمندان معمولاً دستگاه سانتریفوژ را برای جدا کردن ذرات جامد از یک مایع یا تقسیم مخلوط مایعات به اجزای مختلف آن به کار می‌گیرند. مخلوط را درون لوله‌ای قرار می‌ دهند که طوری قرار داده شده‌است که با چرخش دستگاه، به سمت خارج از مرکز حرکت می ‌کند و به حالت افقی قرار می‌ گیرند. در این حالت، نیروی گریز از مرکز می ‌خواهد که مخلوط را برخلاف مرکز سانتریفیوژ براندو از این نقطه دور کند و ذرات یا مایع سنگین تر بیش تر به سمت بیرون (یا ته مخلوط) رانده می ‌شوند.

نوشته های مشابه

 سریع‌ ترین سانتریفیوژ با نام «فرامرکز گریز» با سرعت ۲۰۰۰۰۰ دور در دقیقه می ‌چرخد. از دستگاه‌های گریز از مرکز بزرگ برای انجام آزمایش بر روی خلبانان نظامی و فضانوردان استفاده می‌شود تا میزان مقاومت آنان در شتاب ‌های بالا معلوم شود. این دستگاه برای جداسازی سوسپانسیون‌ ها به‌کار می ‌رود.

این دستگاه به عنوان سنگ شکن ثالثیه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ماسه ساز سانتریفیوژ ایرانی دارای قابلیت تولید بار ترکیبی به صورت چند وجهی مطابق با آخرین استاندارد های تولید شن و ماسه جهت استفاده در آسفالت و بتن می باشد.

همچنین ریزشکن سانتریفیوژ ایرانی در خردایش سنگ های سخت مانند: فلدسپات ، سیلیس ، دولومیت ، باریت و… کاربرد فراوان دارد و سیستم خردایش ماسه ساز سانتریفیوژ به صورت خودشکن است.

لازم به ذکر است تمامی چکشهای دستگاه از جنس تنگستن کارباید بوده و روتور که حیاتی ترین قسمت این دستگاه می باشد از هاردوکس ۴۰۰ تهيه شده است.

مزایای دستگاه ماسه ساز سانتریفیوژ

  • استهلاك پائين
  • راندمان خردايش بالا
  • تعميير و نگهداری آسان

مراحل تولید شن و ماسه

شن و ماسه‌ مورد نیاز پروژ‌ه‌های ساختمانی به دو روش زیر تولید می شود :

روش اول از طریق سنگ‌های کف رودخانه‌ها است. این سنگ‌ ها همراه با جریان رودخانه حرکت می‌کنند و در اثر فرسایش مداوم گرد و بدون زاویه می‌شوند.

روش دوم از طریق خرد کردن سنگ‌های معدنی است. در این روش تکه‌های سنگ به وسیله‌ی دستگاه‌های سنگ شکن بزرگ به ذرات کوچک و به اندازه‌ شن و ماسه‌ مورد نظر خرد می‌شوند. در این روش برخلاف روش قبل، مصالح به دست آمده تیزگوشه هستند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا