سنگ شکن معدن

دستگاه ماسه ساز دو طرفه

دستگاه ماسه ساز

ماسه ساز دوطرفه از انواع سنگ شکن های ثانویه است که عملکردی مشابه سنگ شکن کوبیت دارد و تنها تفاوت سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه با کوبیت، داشتن دو جاسندانی در طرفین می باشد.

نوشته های مشابه

برای خرد کردن سنگ‌های نرم از سنگ شکن مثلثی یا ماسه ساز دوطرفه (دارای دو مدل چهار چکش و شش چکش) استفاده می‌کنند. سنگ خروجی این دستگاه اندازه‌ای بین 0 تا 8 میلی‌متر خواهد داشت و مواد را با ضربه‌های متعدد خرد می‌کند. از ماسه ساز دو طرفه به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه بهره می‌برند و سنگ‌ها پس از پرتاب به سمت جداره داخلی، توسط برخورد به یکدیگر و چکش‌های قرار گرفته در فضای داخل سنگ شکن ریز می‌شوند تا سرانجام به اندازه مورد نیاز برسند. سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه در یک ساعت می‌تواند حدودا 60 تن ماسه در اختیار شما قرار دهد.

این سنگ شکن برای خردایش و ریزدانه کردن سنگ های کوهی و سنگ های سخت بکار می رود. به دلیل مصارف بسیار زیاد صنایع و معادن مختلف، سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه تولید به مراتب بیشتری نسبت به سایر سنگ شکن ها دارد.

کاربردهای سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه

ماسه ساز دوطرفه بیشتر برای خردکردن مصالح ماسه و شن استخراج شده از کوه و همچنین کانی های نرم مانند آهک، دولومیت، گچ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ شکن همانند سنگ شکن هیدروکن کاربردهای بسیاری دارد و می تواند محصول خروجی بین 1تا 6 میلیمتر تحویل دهد که در تولید مصالح و کارخانه آسفالت از سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه بهره گرفته می شود.

نحوه کار ماسه ساز دوطرفه

سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه با داشتن یک محور افقی، چکش و روتور پرتاب را حول این محور به حرکت در می آورد که با ورود مواد اولیه و مصالح، نیروی گریز از مرکز بر روی روتور و چکش اعمال می شود و باعث پرتاب سنگ به دیواره داخلی و سندان می شود که در نتیجه برخورد مکرر چکش مواد خرد می شوند تا به ابعاد دلخواه برسند. و در نهایت محصولات خروجی از سندان ها خارج می شوند و وارد خطوط انتقال می شوند.

مزیت های سنگ شکن دوطرفه ماسه ساز

از بزرگترین مزیت های این دستگاه مقرون به صرفه بودن به دلیل داشتن دو سندان نام برده می شود. چرا که شما میتوانید به صورت روز در میان از یک طرف دستگاه استفاده نمایید که این امر سبب کاهش شدید هزینه ها در دراز مدت می شود. تعدادی از مزیت های ای این دستگاه سنگ شکن  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن پیچ های تنظیم جهت دانه بندی
  • در دسترس بودن قطعات مصرفی
  • قابل استفاده برای سنگ های کوهی و سخت
  • سرعت و قدرت خردکنندگی بسیار بالا
  • قابل استفاده در صنایع کارخانه آسفالت، راهسازی و ساخت مصالح
  • توانایی کار با بار خیس

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا