سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت چگونه کار می کند؟

سنگ شکن کوبیت

نحوه کار دستگاه سنگ شکن کوبیت بدین ترتیب است که در مرحله دوم و ثانویه خط تولید است پس برای معادنی که مواد اولیه آن از دل کوه به دست می آید بهترین انتخاب است. در واقع نحوه و نوع کار اصلی سنگ شکن کوبیت در جهت خردایش انواع سنگ های معدنی و تبدیل به شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت و ظرفیت زیادی در این زمینه برخوردار است.

نوشته های مشابه

همان طور که عنوان شد، کار اصلی سنگ شکن کوبیت در خطوط ثانویه و دوم تولید سنگ و خردایش مورد استفاده قرار گرفته می شود. اما پروسه خرد کردن کانی ها و سنگ ها در سنگ شکن کوبیت ساده است و به صورتی که با استفاده از نیروی برشی و فشاری کار خود را انجام می دهد. در حالیکه سنگ ها در مخزن دستگاه سنگ شکن کوبیت است، قرار می گیرند و همین مسأله زمینه لازم را برای خرد کردن سنگ های معدنی که در داخل دستگاه سنگ شکن کوبیت قرار می گیرد به وجود می آید.

سنگ شکن کوبیت یکی از ماشین آلات معدنی است که در مرحله فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع سنگ شکن کوبیت نوعی از سنگ شکن های ثانویه و ثالثیه در واحد سنگ شکنی خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند.

سنگ شکن کوبیت جهت خرپ کردن مصالح کوهی و یا رودخانه ای در سایز های ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر به کار می روند. سنگ شکن کوبیت از یک روتور که دارای ۲ تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند، تشکیل شده است. نقش پره های چکشی یا همان چکش کوبیت پرتاب قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی) به طرف جدار داخل سنگ شکن ( سندان کوبیت یا بغل بند کوبیت) است. با چرخش روتور و پرتاب سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد.

بر روی جداره سنگ شکن کوبیت تعدادی سپر آجر دار از آلیاژ های ضد سایش نصب شده است که نقش ضد مانع را ایفا می کنند و قطعات بار ورودی بر اثر برخورد با آنها خرد می شوند، سرعت حرکت پره ها ۱۵ تا ۵۰ دور در ثانیه است.

سفارش ساخت بهترین سنگ شکن

مجموعه های تولیدی بسیار و متعددی در تولید انواع تجهیزات و ماشین آلات معدنی مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید ماشین آلات و سنگ شکن های معدنی هستند. تولید و ساخت انواع سنگ شکن های مورد نیاز معادن در کارخانه های داخل کشور به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

برخی از کارخانه‌ های تولید کننده دستگاه سنگ شکن های مورد نیاز معادن علاوه بر تولید روزمره خود، تولیداتی را به صورت سفارش از مشتریان در تعداد نامحدود و محدود را نیز پذیرا هستند و دستگاه آلات و تجهیزات و سنگ شکن معدن را در کارخانه تولید کننده با گرفتن سفارش برای بازار مصرف تولید کرده و این گونه نیز خدماتی را به مشتریان این محصول خاص ارائه می دهند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا