سنگ شکن کوبیت

قیمت دستگاه سنگ شکن کوبیت آسیا ماشین

کوبیت آسیا ماشین

قیمت دستگاه سنگ شکن کوبیت آسیا ماشین اعلام شد. جهت استعلام آخرین قیمت ها و تولیدات انواع ماشین آلات معدنی گروه صنعتی آسیا ماشین تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

عمده فعالیت شرکت تولید کننده آسیا ماشین در زمینه طراحی انواع ماشین آلات صنعتی و تولید دستگاه های مورد نیاز در صنعت و معدن است که زیر  نظر متخصصان حرفه ای و مجرب طراحی و با کیفیت های بالا تولید و عرضه می کند.

از دستگاه های تولید شده در شرکت آسیا ماشین که در صنعت معدن مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه سنگ شکن کوبیت است که بسیار قدرتمند و با کیفیت بوده در میان صنعتگران این حرفه بسیار شناخته شده و محبوب است.

با توجه به شرایط بازار موجود در جهان، کاهش ارزش پول، نوسانات قیمت ارز، قیمت دستگاه های سنگ شکن کوبیت تولید شرکت آسیا ماشین نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین جهت خرید این محصول، قبل از مراجعه حتما از قیمت آن مطلع شوید. هرچند که شرکت آسیا ماشین اردبیل قیمت حدودی این دستگاه را اخیرا اعلام کرده است.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع دستگاه سنگ شکن کوبیت را دارید، پیشنهاد ما برای شما، خرید از مجموعه تولید کننده آسیا ماشین است که در تولید انواع دستگاه سنگ شکن کوبیت زبان زد است.

شرکت ماشین آلات آسیا ماشین اردبیل

گروه صنعتی آسیا ماشین اردبیل یکی از فعال تربن تولید کنندگان در زمینه طراحی، تولید و عرضه ماشین آلات خردایش و فرآوری مواد معدنی از جمله دستگاه های تاسیسات سنگ شکن و ماسه شویی در ظرفیت های مختلف است.

کارخانه تولید کننده ماشین آلات آسیا ماشین اردبیل توانایی تولید ماشین آلات و خط تولیدی کامل آسفالت، گچ و بتن آماده را داراست. به لطف الهی شرکت تولید کننده انواع سنگ شکن های آسیا ماشین با داشتن کادری از مهندسین و متخصصین ماهر، کارآزموده و متعهد بالاترین سطح کیفی و دانش فنی را برای استفاده در کارخانه خود فراهم کرده است. از نمونه تولیدات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فکی تک و دو بازو
  2. کوبیت 100، 120، 180
  3. بوهرینگر HS7، HS10، HS11، HS14
  4. ماسه ساز یک و دو طرفه
  5. راک اند راک
  6. هیدروکن
  7. آسیاب
  8. سرند
  9. فیدر
  10. هیدروسیکلون
  11. و …

صادرات سنگ شکن

شرکت تولید کننده انواع سنگ شکن های آسیا ماشین اردبیل با دارا بودن سابقه فعالیت بیش از ۲۹ سال، در پروژه های عمرانی با پیمانکاران بزرگ همکاری داشته و ماشین آلات تولید خود را به کشور های منطقه صادر می کند. از جمله کشورهایی که تا کنون در لیست مفاصل صادراتی شرکت آسیا ماشین قرار گرفته اند عبارتند از:

  • جمهوری آذربایجان
  • قزاقستان
  • ارمنستان
  • تاجیکستان
  • ازبکستان
  • افغانستان
  • پاکستان
  • و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

عمده همکاری های صورت گرفته با معادن و کارخانه های مهم و شناخته شده خاورمیانه است. که از مهمترین دلایل فراهم سازی زمینه این همکاری ها، می توان به بالا بودن کیفیت تولید و مقرون به صرفه شدن قیمت نهایی اشاره کرد.

مجموعه شرکت آسیا ماشین اردبیل با همت شبانه روزی در حال حاضر جزو برترین کارخانه های ایران است. این شرکت با دارا بودن دو کارخانه مجزا در داخل شهر اردبیل و شهرک صنعتی شماره دو این استان، توانایی پاسخگویی به سفارشات مختلف را فراهم کرده است. در حال حاضر هر دو بخش این مجموعه آسیا ماشین به صورت کامل و با ظرفیت نهایی در حال فعالیت بوده و توانسته است بخش بسیار بزرگی از نیازهای داخل کشور را پاسخگو باشد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا