سنگ شکن فکی

شانه فک سنگ شکن فکی قدیمی

سنگ شکن فکی

شانه فک سنگ شکن فکی قدیمی که توسط نوار تسمه و پولی به شفت الکتروموتور سنگ شکن فکی وصل می شود و با کار کردن الکتروموتور نیرو به شانه فک متحرک سنگ شکن انتقال داده می شود و شانه فک متحرک با حرکت به سمت شانه فک ثابت عمل خردایش را انجام میدهد و عمل خرد کردن سنگ فقط در حالت رفت انجام می شود.

نوشته های مشابه

مرحله برگشت فقط ذخیره نمودن نیرو برای خرد کردن است. شانه فک ثابت سنگ شکن فکی قدیمی از جنس فولاد منگنزی و فولاد منگنزی مولیبدن دار در اندازه های متفاوت تولید می شود، فاصله دهانه مابین شانه فک متحرک و شانه فک ثابت سنگ شکن فکی قدیمی اندازه محصول تولیدی را مشخص می کند و در صورتی که جنس خوراک یا همان سنگ ورودی سخت باشد، عمل خرد کردن در چند مرحله انجام می گیرد و در مرحله نخست محصول با سایز بالا خرد می شود و با تنظیم کردن دهانه مابین شانه فک متحرک و شانه فک ثابت خوراک دوباره به سنگ شکن تزریق می شود و سایز پایین تر می شود.

لازم به ذکر است این روش باعث می شود شانه فک متحرک سنگ شکن فکی قدیمی دوام عمری بیشتری داشته باشد ولی زمان تولید محصول بیشتر می شود و هزینه تولید بیشتر می شود به همین دلیل بیشتر معادن با کاهش زمان تولید، هزینه تعویض شانه فک متحرک سنگ شکن فکی قدیمی را جبران می کنند. استفاده کردن از شانه فک متحرک منگنزی مولیبدن دار دارای مزیت ضد سایش بیتری بوده و می توان برای سنگ آهن، کلینگر و کوارتزیت و مواد سخت دیگر را به آسانی خرد می کند.

انواع شانه فک سنگ شکن فکی قدیمی

  • شانه فک متحرک 55*80 از جنس فولاد منگنزی، فولاد منگنزی مولیبدن دار با وز تقریبی 417 کیلوگرم تولید می شود.
  • شانه فک متحرک 90*110 از جنس فولاد منگنزی، فولادی منگنزی مولیبدن دار با وزن تقریبی 2150 کیلوگرم تولید می شود.
  • شانه فک متحرک 30*125 از جنس فولاد منگنزی، فولادی منگنزی مولیبدن دار با وزن تقریبی 465 کیلوگرم تولید می شود.
  • شانه فک متحرک 63*100 از جنس فولاد منگنزی، فولادی منگنزی مولیبدن دار با وزن تقریبی 650 کیلوگرم تولید می شود.
  • شانه فک 90*90 از جنس فولاد منگنزی، فولادی منگنزی مولیبدن دار،دارای یک جفت با وزن تقریبی 1545 کیلوگرم تولید می شود.

مرکز تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن

هدف از پذیرش تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن در برخی از مراکز، کمک به جلوگیری از صرف هزینه بالا جهت خرید مجدد یک دستگاه سنگ شکن است که با پذیرش تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن کمک بزرگی به تولید کنندگان صنعت معدن می کنند.

یکی از خدماتی که در مرکز پذیرش تعمیر و فروش، فروش قطعات سنگ شکن تولید کننده های دستگاه آلات معدن ارائه می شود، بدین صورت که در صورت خراب شدن یکی از قطعات دستگاه سنگ شکن، به صورت تکی و یا در تعداد مختلف، قطعات سنگ شکن را به فروش می رسانند تا هم مشکل خرابی دستگاه سنگ شکن رفع شود و هم از این خدمات بهره مند شوند.

برای فروش قطعات دستگاه سنگ شکن، نمایندگی و مراکز فروشی به صورت رسمی راه اندازی شده تا ضمن خرید راحت و دسترسی آسان به این قطعات، از اصل و با کیفیت بودن قطعات به فروش رفته مطمئن باشند. در صورت داشتن سوالات در مورد نحوه پذیرش تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن، با این مراکز تماس بگیرید با اینکه به صورت حضوری مراجعه نمایید.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا