سنگ شکن معدن

بهترین شرکت تولید کننده سنگ شکن

شرکت تولید کننده سنگ شکن

شرکت ایرانی تولیدی کننده سنگ شکن جایگاه مشتری را در رأس كلیه مفاهیم مستقر در شرکت قرارداده است. چرا كه ما رشد و ارتقاء ممتاز سنگ شکن را تنها در راستای كسب رضایت مشتریان می دانیم.

نوشته های مشابه

از این رو شرکت تولید کننده سنگ شکن با نگرش ویژه به مقوله مشتری مداری، یك سیستم مجزا در ارتباط با فرآیند امور مشتریان ایجاد نموده است كه كلیه مشتریان محترم می توانند با برقراری تماس مستقیم با این واحد هر گونه انتقاد و پیشنهادی را از واحدهای مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات ارائه دهند.بدیهی است كه سرعت و دقت در ریشه یابی موضوعات مورد نظر مشتریان از وظایف اصلی این واحد به شمار می آید.

شرکت ایرانی صنعت سنگ شکن آسیا ماشین،  فعاليت خود را از سال ۱۳۸۰ در زمينه توليد دستگاه هاي سنگ شكن و ساير تجهيزات مورد استفاده در خطوط خردايش معادن آغاز نمود.

شرکت ایرانی صنعت سنگ شکن آسیا ماشین، با در اختيار داشتن نيرو هاي ماهر و متخصص در بخش هاي طراحي و مهندسي، توليد، كنترل كيفيت و بازرگاني توانسته پاسخگوي نياز هاي فراوان معادن كشور در قسمت خردايش و دانه بندي باشد. محصولات توليدي اين شركت مطابق با آخرين استاندارد هاي بين المللي طراحي و توليد می شوند. كليه محصولات اين شركت طرح سودالا آربرا مي باشند.

شركت در فضایی به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع با اتكا بر دانش فني نيروهاي متخصص خود در بخش هاي مختلف توانسته محصولات توليدي خود را به نقاط مختلف جهان مانند امارات متحده عربی، کامرون، ساحل عاج، گینه، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، آنگولا، لیبریا، مالابو، لبنان، اوگاندا، کنگو کینشاسا، کنگو برازاویل ، آذربایجان، نیجریه، عراق و … صادر نمايد. همچنين ماشين آلات توليدي اين شركت در بسياري از معادن معتبر داخلي نصب و راه اندازي شده اند . اين شركت در تلاش است تا با طراحي مدل هاي جديدي از انواع سنگ شكن هاي فكي، مخروطي، فيدر و … راندمان توليد را در معادن كشور بهبود بخشد.

شرکت توليدی سنگ شکن ایرانی، سازنده انواع سنگ شکن های فکی، ماسه ساز،  کوبیت، ضربه ای و… است که جزو با تجربه ترین و از پیشگامان این صنعت برای رفع نیاز داخلی و صادرات به کشور های منطقه می باشد.

بهره گیری از نرم افزارهای شبیه سازی و طراحی کامپیوتری باعث گردیده تا ماشین آلات قبل از تولید به صورت موشکافانه بررسی گردد تا به نحوی عمل کنند که منجربه افزایش قدرت دستگاه ها شوند و سطح تنش بخش های مختلف قطعات را کاهش دهند.

ارائه ماشین آلات خردایـش با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها، رضایت خریداران گشته است. شرکت تولید کننده سنگ شکن ایرانی افتخار دارد صادرات خود را به واسطه منطبق سازی محصولات خود با استاندارد های جهانی به کشور های همسایه  گسترش دهد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا