ماسه ساز

ماسه ساز خرگوشی دست دوم

ماسه ساز خرگوشی

دستگاه سنگ شکن یا ماسه ساز خرگوشی از سری سنگ‌شکن‌ های ثانویه می‌ باشد. این دستگاه در خطوط خردایش برای شکستن سنگ ‌دانه های ریزتر مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیزم مکانیکی ماسه‌ ساز خرگوشی به صورت محور عمودی است که رو آن چکش‌ هایی تعبیه می‌ شود. عامل حرکت شفت اصلی روتوری است که روی آن نصب می ‌شود. با ورود خوراک اولیه‌ دستگاه و برخورد آن با چکش‌ ها و سندان‌ ها، خردایش صورت می ‌گیرد.

نوشته های مشابه

این ماسه ساز از نوع سنگ شکن ‌های ضربه ‌ای است و دارای یک شقف عمودی است. در فضای داخلی سنگ شکن خرگوشی چکش‌ های قرار دارد که سنگ ‌ها هنگام برخورد با این چکش‌ ها و جداره داخلی خرد می‌ شوند. خروجی این مدل زیر 15 میلی ‌متر است و اغلب  برای سنگ‌ هایی با ابعاد بین 0 تا 6 میلی‌متر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این ماسه ساز در هر ساعت بین 15 الی 20 تن شن و ماسه را تولید می‌ کند.

ماسه ساز خرگوشی را می ‌توان دومین فرایند سنگ شکنی دانست که در ورودی آن سنگ ‌هایی با اندازه حدود ۴۰ میلی متری وارد می ‌شوند و در نهایت با ابعاد پایین‌تر از ۰.۶ میلی متر خارج می ‌شوند. این فرایند از آن‌ جایی جالب توجه است که عملیات خردایش توسط همین سنگ ‌ها صورت می‌ گیرد و هیچ ابزار و دیواره دیگری مشابه سنگ شکن‌ های ثانویه مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد.

سنگ ‌ها در این روش با سرعت زیاد به‌همدیگر برخورد می ‌کنند و در نهایت سندان ماسه ساز خرگوشی که در کنار دیواره واقع شده است، عملیات جمع‌آوری ماسه ‌ها و تبدیل کردن به خروجی را برعهده می‌گیرد.

جو بازار به گونه ای است که اغلب تولید کننده ها در تلاش هستند تا بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند. در حال حاضر دستگاه های معدنی ارزان قیمت  موجود در ایران بسیار زیاد است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. تلاش اکثر فروشندگان  نیز همین است که با کمترین میزان سود و فروش با ارزان ترین قیمت است تا همگان توانایی و قدرت خرید را داشته باشند. یکی از بهترین این روش ها خرید و فروش انواع دستگاه‌ های ماسه ساز دست دوم است که در قبال مبلغ پرداختی، دستگاه مورد نظر را می توان خریداری کرد. در واقع می توان گفت خرید دستگاه دست دوم، با توجه به شرایط موجود بازار بهترین گزینه است.

موارد استفاده سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی یکی از انواع پر استفاده سنگ شکن های ماسه ساز است که برای خرد کردن سنگ ‌هایی به کار می ‌رود که از دستگاه‌ های سنگ شکن ثانویه خارج شده و برای پردازش بعدی آماده می ‌شوند. ماسه ساز خرگوشی می ‌تواند خروجی سنگ شکن ‌های عادی را که از سنگ‌ هایی با ابعاد مختلف تشکیل شده است را به عنوان ورودی پذیرفته و آن ‌ها را وارد فرایند تهیه شن و ماسه می ‌کند. در همین راستا چکش ماسه ساز خرگوشی این سنگ‌ ها را به دانه‌ هایی با ابعاد ریزتر از ۰.۶ میلی‌ متر تبدیل و آماده‌ تحویل به صنایع مختلف می ‌کند. گفتنی است که دستگاه ماسه ساز خرگوشی توانایی خرد کردن سنگ‌ هایی با ساختار نرم را دارد و سنگ ‌هایی با ابعاد و سختی بیشتر را بهتر است ابتدا وارد سنگ شکن ‌های ثانویه کرده و سپس در این دستگاه مورد فرآوردی بعدی قرار داد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا