سنگ شکن معدن

ماسه شور با مصرف آب کم

به طور کلی عملکرد دستگاه‌ ماسه شور، پاک‌سازی انواع شن و ماسه از هر گونه ناخالصی است. در واقع این ‌گونه دستگاه‌ ها با عملکرد فوق العاده ‌ای که دارند شن و ماسه ‌ها را که از بستر رودخانه استخراج می ‌شوند؛ به خوبی شستشو داده تا آماده استفاده در موارد مختلف شوند. لذا ضروری است که از انواع دستگاه‌ های ماسه شور به جهت تمیزکاری شن و ماسه ‌ها بکارگیری شود و پس از انجام این عمل، می ‌توان سنگ ‌ها را برای خرد شدن به داخل دستگاه سنگ شکن انداخت.

نوشته های مشابه

از چنین دستگاه‌ هایی در اکثر معادن استفاده می ‌شود تا هر گونه گل و لای و مواد اضافی از شن و ماسه جدا شود. بدیهی است که این کار می ‌تواند کیفیت محصولات تولید شده توسط این‌گونه شن و ماسه ‌ها را افزایش دهد. گفتنی است که طریقه‌ آماده کردن شن و ماسه‌ ها در هر منطقه و نوع کوه‌ و دریا هایی که این‌گونه مواد ها از آن استخراج می‌ شوند، متفاوت خواهد بود.

تولیدکننده و مخترع دستگاه شستشو ی شن و ماسه یا همان ماسه شور، دانه بندی شن و ماسه را با کمترین میزان آب مصرفی با تولید حداقل 40 تن شن و ماسه شسته شده و در هرساعت و قابلیت بازیافت آب بدون نیاز به حوضچه ته نشین را دارد. همچنین با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و بکار گیری روش جدید در نحوه شستشو ی شن و ماسه میزان مصرف آب را تا یک چهارم سیستم های قدیمی ماسه شور کاهش داده است.
این دستگاه قادر است که تنها در یک مرحله و بدون نیاز به ورود و خروج مکرر شن و ماسه به دستگاه ، از یکبار تا سه بار (برحسب انتخاب کاربر) حداقل 40 تن شن و ماسه را در هر ساعت شستشو و بدون از دست دادن دانه های ریز آن تحویل دهد. میزان تولید بر حسب سفارش مشتری تا 120 تن در ساعت قابل افزایش است.

مزایای ماسه شور

با توجه به اینکه کلیه‌ دستگاه‌ های ماسه شور از یک ساختار ساده برخوردار هستند اما به خوبی می‌ تواند در کیفیت محصولات تولیدی مورد استفاده در صنایع مختلف تأثیرگذار باشند. از اولین مزیت‌ های این‌گونه دستگاه‌ ها می‌توان به جداسازی انواع ناخالصی از خاک و ماسه‌ ها اشاره کرد، حتی اگر خاک یا ماسه مدنظر از تراکم به شدت بالایی برخوردار باشد.

از طرف دیگر برای تمیز کردن ماسه‌ ها با استفاده از این دستگاه نیازی به مصرف آب آنچنانی نخواهد بود و اگر این کار با استفاده از دستگاه ماسه شور پاکتی دو محور انجام شود، صرفه‌ جویی در مصرف آب با شدت بیشتری نیز کاهش می ‌یابد. همچنین با توجه به اینکه خاک یا ماسه‌ ها از ضخامت آنچنانی برخوردار نیستند، کمتر این‌گونه دستگاه‌ ها را در معرض خرابی یا سایش قرار می ‌دهند، به همین دلیل می ‌توان از کلیه‌ فروش دستگاه‌ ماسه شور برای مدت‌ های طولانی استفاده کرد.

و در آخر می ‌توان گفت که انواع دستگاه‌ های ماسه شور بدون آنکه برای محیط زیست آلودگی خاصی ایجاد کنند، می ‌توانند به کار خود ادامه دهند و این موضوع حتی برای کارخانجاتی که از این‌گونه دستگاه‌ ها بهره می ‌برند، دارای اهمیت فراوانی است.

کاربرد ماسه شور

پر واضح است که هر چه کیفیت محصولات مختلف که برای تهیه ملات یا دیگر فرآورده‌ های صنعتی استفاده می ‌شود، بالاتر باشد، نتایج کار فوق العاده‌تر خواهد بود. از این رو برای ایجاد مواردی همچون آسفالت یا بتن باید از مواد های اولیه با کیفیت مرغوبی استفاده کرد. دستگاه‌ های ماسه شور نیز به خوبی می‌ توانند شن و ماسه ‌ها را از هرگونه موارد اضافی پاک کنند که در نتیجه آنها را آماده استفاده در موارد مختلف خواهند کرد. از جمله کاربردهای دستگاه‌ های ماسه شور در سنگ‌ شکن ‌ها خواهد بود که از این طریق می ‌تواند راندمان کاری را با سرعت چشم‌گیری افزایش دهد.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا