سنگ شکن معدن

ماسه شور دینامیکی آسیا ماشین

دستگاه ماسه شوردینامیکی

به طور کلی عملکرد ماسه شور پاک‌سازی انواع شن و ماسه از هر گونه ناخالصی است. در واقع این‌گونه دستگاه‌ها با عملکرد فوق العاده‌ای که دارند شن و ماسه‌ها را که از بستر رودخانه استخراج می‌شوند؛ به خوبی شستشو داده تا آماده استفاده در موارد مختلف شوند. لذا ضروری است که از انواع دستگاه‌های ماسه شور به جهت تمیزکاری شن و ماسه‌ها بکارگیری شود و پس از انجام این عمل، می‌توان سنگ‌ها را برای خرد شدن به داخل دستگاه سنگ شکن انداخت.

نوشته های مشابه

از چنین دستگاه‌هایی در اکثر معادن استفاده می‌شود تا هر گونه گل و لای و مواد اضافی از شن و ماسه جدا شود. بدیهی است که این کار می‌تواند کیفیت محصولات تولید شده توسط این‌گونه شن و ماسه‌ها را افزایش دهد. گفتنی است که طریقه‌ی آماده کردن شن و ماسه‌ها در هر منطقه و نوع کوه‌ و دریاهایی که این‌گونه موادها از آن استخراج می‌شوند، متفاوت خواهد بود.

پر واضح است که هر چه کیفیت محصولات مختلف که برای تهیه ملات یا دیگر فرآورده‌های صنعتی استفاده می‌شود، بالاتر باشد، نتایج کار فوق العاده‌تر خواهد بود. از این رو برای ایجاد مواردی همچون آسفالت یا بتن باید از موادهای اولیه با کیفیت مرغوبی استفاده کرد. دستگاه‌های ماسه شور مکانیکی نیز به خوبی می‌توانند شن و ماسه‌ها را از هرگونه موارد اضافی پاک کنند که در نتیجه آنها را آماده استفاده در موارد مختلف خواهند کرد. از جمله کاربردهای دستگاه‌های ماسه شور دینامیکی در سنگ‌ شکن‌ها خواهد بود که از این طریق می‌تواند راندمان کاری را با سرعت چشم‌گیری افزایش دهد.

ویژگی های ماسه شوی دینامیکی

  • دستگاهی مدرن برای جدایش سنگ ریزه و ماسه از آب گل آلود 
  • جداکنندگی دینامیکی در نتیجه رانش اجباری سنگ ریزه ها در جهت معکوس خروجی آب گل آلود به کمک ایجاد جریان معکوس مقطعی آب در تانکهای جانبی
  • مجهز به پوشش پلیمری در کلیه سطوح در معرض سایش، مثل سطح سرندی، جداره های داخلی، سیکلونها و …
  • مجهز به دو موتور لرزاننده قابل تنظیم 
  • تولید ماسه شسته آماده بارگیری در لحظه (بدون ریزش آب از کامیون در جاده)
  • آب گل آلود خروجی عاری از هرگونه سنگ ریزه، آماده ارسال به تیکنر و بازیافت 90 درصدی آب پاکیزه 

از اهداف والای آسیا ماشین، بومی سازی کلیه فعالیت ها و تخصص صنایع معدنی و محصوالت معدنی و همچنین اجرای بزرگترین کمپین های زیست محیطی برای نخستین بار در سطح کشور است. شرکت آسیا ماشین تا کنون در مسیر رسیدن به اهداف و استراتژی کاری خود توانسته است قدم های مثبت قابل ملاحظه ای بردارد که از آن جمله می توان به تکمیل نیروی متخصص و توانمند مشاوره ای اشاره نمود.

آنجایی که طبق اصول حرفه ای در کسب و کار، داشتن اهداف و چشم اندازهای بلند مدت بسیار مهم است، در سال 1397 پروژه بزرگی تحت عنوان سال 2030 به عنوان والاترین هدف برای مجموعه آسیا ماشین در نظر گرفته شده است. این پروژه دارای اهداف بسیار خاص و ایده آل است که یکی از آنها را می توان برنامه راه اندازی اولین کارگزاری تخصصی خرید و فروش مصالح معدنی در ایران در نظر گرفت.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا