سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی سیار بزرگ

سنگ شکن فکی بزرگ

سنگ شکن فکی سیار بزرگ از نمونه ماشین آلات بزرگ و غول پیکر در صنعت شن و ماسه است که اخیرا توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی تولید و عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن فکی سیار یا سنگ شکن موبایل به دستگاه گفته می شود که در خردایش نیاز به فونداسیون ندارد و در جا به جایی مواد خرد شده به سادگی و در حداقل زمان امکان پذیر باشد. دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ که دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند و شامل موارد زیر است.

دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ شامل فیدر اصلی با سیلو و سنگ شکن فک و الک سرند و سنگ شکن ثانویه مخروطی با یک دستگاه است. ماسه شویی و کلیه تسمه های نقاله مواد و تابلوی برق و کابل های برق همگی در یک شاسی نصب شده اند.

طول تقریبی دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ در هنگام بهره برداری حدود ۱۷ متر و عرض ۸ متر و ارتفاع کمتر از ۳ متر در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع نصب می شود و هنگام حمل نیز کلیه دستگاه ها در یک کانتینر کامیون حمل می شود و در صورتی که دستگاه های مشابه نیاز به حداقل ۲۰۰۰ متر زمین دارند و با تعداد ۵ کانتینر حمل می شوند.

ویژگی سنگ شکن سیار

دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ نیاز به فونداسیون بتن ندارد. دستگاه نیاز به لودر بزرگ ندارد و با یک دستگاه مینی لودر یا تراکتور قابل بهره برداری است. دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ نیاز به ژنراتور بزرگ برق ندارد و تنها با ۶۵ کیلو وات کار می کند و لذا هزینه سوخت مصرفی یک چهارم دستگاه های مشابه است.

کل دستگاه در ۴ ساعت نصب و راه اندازی می شود

مقاومت ماشین آلات دستگاه سنگ شکن فکی سیار بزرگ جهت سخت ترین نوع سنگ طراحی شده است. آسان ترین سرویس تعمیر و نگهداری روزانه کمتر از نیم ساعت و در صورتی که دستگاه های مشابه نیاز به حداقل ۳ ساعت سرویس روزانه دارند.

مقدار تولید هر شیفت کاری ۸ ساعتی جهت مواد رودخانه ای حدود ۲۰۰ تا ۶۰۰ تن است. بنابراین ظرفیت کاری روزانه حداقل ۴۰۰ و حداکثر ۱۳۰۰ تن مصالح استاندارد ساختمان سازی است. این دستگاه به دلیل نوع سنگ شکن مخصوص با کمترین غبار و آلودگی نسبت به نمونه های مشابه کار می کند و به همین دلیل به راحتی در نزدیک مناطق مسکونی قابل استفاده است.

سفارش تولید سنگ شکن های سیار

کارخانه های متعددی در تولید سنگ شکن های سیار مشغول به فعالیت هستند که اغلب جزو معروفترین یک نام معتبر در صنعت تولید ماشین آلات و سنگ شکن های سیارهستند. تولید انواع سنگ شکن های سیار در کارخانه های داخل کشور به دلیل پیشرفت روزافزون سبب شده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

برخی از کارخانه‌ های تولید کننده سنگ شکن های سیار علاوه بر تولید روزمره خود، تولیداتی را به صورت سفارش از مشتریان در تعداد نامحدود و محدود را نیز پذیرا هستند و دستگاه های سنگ شکن های سیار را در کارخانه تولید کننده با گرفتن سفارش برای بازار مصرف تولید کرده و این گونه نیز خدماتی را به مشتریان این محصول خاص ارائه می دهند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا