سنگ شکن معدن

سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان

سنگ شکن ژیراتوری

سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان برای نخستین بار در این توسط بزگترین شرکت ماشین سازی کاملا ایرانی تولید شد. این سنگ شکن با دانش فنی بسیار بالا ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دستگاه سنگ شکن ژیراتوری معدن به دلیل بزرگ بودن دهانه ورودی بار به عنوان سنگ شکن اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان عمل خردایش سنگ ها به وسیله بسیار شدن منتل که (بر روی شفت اصلی قرار دارد) و کانکیو (که داخل بدنه اصلی دستگاه یعنی تاپ شل نصب شده است) صورت می پذیرد.

این شکاف به وسیله اکسنتریک که در پایین شفت اصلی قرار دارد و باعث باز و بسته شدن شفت اصلی می شود و باعث چرخش شفت اصلی می شود. با تغییر ossفاصله باز بین منتل و کانکیو، توسط جک بالا برنده می توان آنالیز بار خروجی را مطابق با نیاز تغییر داد.

ویژگی سنگ شکن ژیراتوری

دستگاه سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان به همراه تانک روغن هیدرولیک و خنک کننده خود بر روی شاسی متعلق به خود نصب می شود. تابلوی برق دستگاه نیز قابلیت تبدیل به حالت تمام اتوماتیک و دستی را دارا است و از طریق این تابلو می توان عملکرد این دستگاه سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان را کنترل نمود.

تفاوت دستگاه سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان با دیگر سنگ شکن ها پدر پوسته بالایی دستگاه است که در سنگ شکن ژیراتوری معدن ارزان این قسمت کاملا متفاوت و دارای ارتفاع بیشتری است که منجر می شود دهانه ورودی سنگ شکن ژیراتوری معدن بزرگتر شده و علاوه بر ورود سنگ های بزرگتر، میزان ظرفیت تولید نیز افزایش می یابد. در زیر به مواردی از ویژگی های اصلی این دستگاه اشاره می کنیم.

  • استفاده به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه در معادن
  • قابلیت بسیار بالا در خردایش سنگ های سخت
  • مناسب برای تولید زیاد شن و ماسه
  • ظرفیت بالا به واسطه داشتن دهانه بزرگ ورودی بار
  • سهولت در حمل و نصب به واسطه وزن پایین

فروش ویژه سنگ شکن های جدید

یکی از روش های جذب مشتری در بازار، فراهم کردن شرایط خرید راحت و آسان برای مشتریان است که اغلب و در مناسبت های مختلف، شرایط فروش ویژه، فروش اقساطی، فروش در جشنواره های تخفیف دار از جمله این موارد است.

در بازار خرید و فروش انواع دستگاه های سنگ شکن نوع جدید نیز، تولید کنندگان و فروشندگان این محصول با ایجاد شرایط فروش ویژه برای سنگ شکن های جدید که شامل تخفیف بر روی دستگاه سنگ شکن نوع جدید است را فراهم می کنند که با بهترین قیمت و کد های تخفیف دار، اغلب قشرهای مختلف در یک جامعه از شرایط خرید و فروش ویژه برخوردار شوند دستگاه سنگ شکن های جدید را در این فروش ویژه خریداری کنند.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه دستگاه سنگ شکن جدید یعنی دستگاه ژیراتوری معدن را دارید حتما از شرایط فروش ویژه آن مطلع شوید و در صورت نیاز است دستگاه با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا