سنگ شکن فکی

طرز کار سنگ شکن فکی از صفر تا صد

سنگ شکن فکی

طرز کار دستگاه سنگ شکن فکی بدین ترتیب است که در آغاز خط تولید است پس برای معادنی که مواد اولیه آن از دل کوه به دست می آید بهترین انتخاب است. در واقع نحوه و طرز کار اصلی سنگ شکن فکی از صفر تا صد در جهت خردایش انواع سنگ های معدنی و تبدیل به شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت و ظرفیت زیادی در این زمینه برخوردار است.

نوشته های مشابه

همان طور که عنوان شد، طرز کار اصلی سنگ شکن فکی از صفر تا صد در خط اولیه و مرحله اول تولید سنگ و خردایش مورد استفاده قرار گرفته می شود. اما پروسه خرد کردن کانی ها و سنگ ها در سنگ شکن فکی ساده است و به صورتی که با استفاده از نیروی برشی و فشاری کار خود را انجام می دهد. در حالیکه سنگ ها بین دو فک دستگاه که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است، قرار می گیرند و همین مسأله زمینه لازم را برای خرد کردن سنگ های معدنی که در داخل دستگاه سنگ شکن فکی قرار می گیرد به وجود می آید.

‌با حرکت فک مواد تحت تاثیر نیروی فشاری و گاه ضربه یا برشی فرار می گیرند و خرد می شوند. فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می نامند.

مزایای سنگ شکن فکی

دستگاه های سنگ شکن فکی انواع گوناگونی دارند که نوع تک بازویی آن به طور اتوماتیک قابل مشاهده است. دستگاه سنگ شکن فکی دارای مزایایی است که عنوان کردن آنها خالی از لطف نیست.

  • قدرت و ظرفیت بالا در خردایش سنگ ها.
  • ساخت قطعات سایشی از جمله شانه ها و بغل بند ها از جنس فولاد منگنزی.
  • ساختمان مستحکم و مقاومت بالا.
  • یک دست بودن بار خروجی.
  • قابلیت تنظیم دهانه خروجی.
  • راندمان بالا و کاهش هزینه نگهداری با داشتن سیستم روغن کاری.
  • تعویض سریع و آسان قطعات یدکی.
  • بهترین نمونه از سنگ شکن معدنی

دستگاه سنگ شکن معدن، از معدود وسیله هایی است که اغلب در شرکت های تولید کننده داخلی و مجموعه های فروش کمتر یافت می شود.

انواع دستگاه سنگ شکن معدنی دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند دستگاه سنگ شکن فکی که نوع کاربرد هر یک بسته به جنس مواد دارد. سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارد و مواد به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر سنگ شکن تخلیه می شوند و به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شود.

البته پس از داشتن اطلاعات کافی درمورد بهترین دستگاه سنگ شکن معدنی، می توان به صورت حضوری از مراکز خرید بهترین دستگاه های سنگ شکن معدن، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا