سنگ شکن معدن

نمایشگاه تجهیزات معدنی و سنگ شکن

تجهیزات معدنی و سنگ شکن

نمایشگاه تجهیزات معدنی و سنگ شکن، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع تولیدات داخلی که بعنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری در حوزه صنعت معدن است که درهر ساله در فضایی بالغ بر 13 هزار متر مربع برگزارمی شود که معمولا بیش از ۱۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی توانمند در زمینه تولید و طراحی بهترین، با کیفیت ترین تجهیزات معدنی و سنگ شکن ها هستند.

نوشته های مشابه

به طور کلی نمایشگاه تجهیزات معدنی و ماشین آلات سنگ شکن جزء مهمترین نمایشگاه های تجاری منطقه برای بخش های بین المللی ماشین آلات ساخت و ساز، تجهیزات معدن، ساختمان و سنگ طبیعی محسوب می شود. این رویداد تجاری و صنعتی مهم جایگاهی معتبر برای ارائه محصولات، نوآوری ها و راهکارهای فعالان این حوزه به متقاضیان و مشتریانی است که در این بازار در حال رشد حضور یافته اند.

بازدید کنندگان از نمایشگاه تجهیزات معدنی و سنگ شاهد انواع شرکت های فعال در حوزه صنعت و معدن، مجموعه های تولید کننده داخلی و خارجی خواهند بود.

مهمترین نمایشگاه های تجهیزات معدنی و سنگ

با بررسی دوره های گذشته این رویداد می توان به لیست کاملی از گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه رسید که در ادامه به مهمترین آنها میپردازیم:

  • غرفه ماشین آلات معدنی و متعلقات
  • غرفه انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری
  • غرفه دستگاهها و تجهيزات مرتبط به کانه آرائی و فرآوری

عملکرد انواع سنگ شکن

سنگ شکن ماشینی است که جهت خرد کردن مواد قابل خرد کردن سنگ به‌کار می‌ روند. سنگ‌ ها در برابر خردشدن دارای واکنش ‌های متفاوتی هستند:

  • بعضی به راحتی خرد می ‌شوند. -بعضی تبدیل به پودر می ‌شوند.
  • برخی بسیار مقاوم و ساینده هستند.

با توجه به نوع سنگ و کاربرد، از سنگ ‌شکن ‌های متفاوتی استفاده می‌ شود. هر سنگ‌شکن روش خاصی برای خردایش دارد که به دو بخش عمده تقسیم می‌ شوند:

  • خردایش به حالت فشردن: (سنگ‌شکن ‌های؛ ژیراتوری اولیه، فکی و مخروطی)، که در این روش مواد بین دو سطح که به یکدیگر نزدیک می ‌شوند، فشرده می‌ گردد و در نتیجه خرد می‌ شود. سرعت حرکت سطح خردکننده بین ۰٫۵ الی ۱٫۵ متر بر ثانیه متغیر است.
  • خردایش به حالت ضربه‌ای: (سنگ ‌شکن‌ های ضربه ‌ای شفت افقی یا کوبیت و سنگ‌شکن ‌های ضربه‌ای عمودی. این روش مواد تحت تأثیر شوک ناشی از ضربه قطعات در حال گردش (روتور و چکش سنگ ‌شکن و بستر شن و …) قرار گرفته و به سوی سطوح فلزی (سندان‌ ها) یا سطوح غیر فلزی (بستر شنی) پرتاب شده و ضربه می ‌پذیرند و در این حرکت سنگ‌ها نیز به یکدیگر برخورد دارند. سرعت حرکت معمولاً ۳۰ الی ۸۰ متر بر دقیقه و گاهی در وی آی اس بالاتر نیز هست.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا